کد خبر: 68832 A

مهاجم استقلال رکورددار ناکامی در دربی شد!

مهاجم استقلال رکورددار ناکامی در دربی شد!

ایران آرت: در فصلی که گذشت یک آمار منفی دیگر برای سجاد شهباززاده به ثبت رسید.

به گزارش فوتبالی، استقلالی‌ها در حالی لیگ بیست و دوم را با ناکامی پشت سر گذاشتند که عملکرد ضعیف برخی بازیکنان این تیم با عدم موفقیت آبی‌ها در پایان فصل ارتباط مستقیم داشت. فاصله چهار امتیازی استقلال با صدر جدول باعث شد تا به لحاظ فنی عدم کسب نتیجه لازم آنها مقابل تیم‌های میانی و پایین جدول عملکرد چند بازیکنِ ساپینتو را زیر سوال ببرد. به عنوان مثال پاره شدن نوار پیروزی‌های آبی پوشان در بازی هفته 21لیگ برتر مقابل نساجی یک صحنه فراموش نشدنی داشت و آن هم عدم توانایی گلزنی سجاد شهباززاده مقابل دروازه خالی حریف بود که اگر همان توپ گل می شد، دو امتیاز برای تیم استقلال به ارمغان می‌آورد تا در هفته‌های پایانی لیگ شرایط این تیم در کورس قهرمانی به هم نریزد.

البته عملکرد ضعیف سجاد شهباززاده صرفا محدود به بازی با نساجی نبود چرا که این بازیکن در کل طول فصل هرگز نتوانست گلی به ثمر برساند تا به عنوان یک مهاجم تخصصی آماری فوق العاده ضعیف از خود به جای بگذارد. علاوه بر این دو شکست پیاپی استقلال در شهرآوردهای شماره 100 و 101 آمار خاص این بازیکن در تاریخ دربی‌ها را خراب کرد.

با توجه به دربی‌های رفت و برگشت این فصل و همچنین مصاف سرخابی‌ها در فینال جام حذفی، حالا آمار نشان می‌دهد که سجاد شهباززاده 6 مرتبه برای استقلال مقابل پرسپولیس به میدان رفته است. اما نکته اینجاست که در این بین او 5 مرتبه باخت تیمش را تجربه کرده است یعنی آمار 83 درصد ناکامی مقابل رقیب سنتی؛ جالب است بدانید که این بدترین آمار برای تمام بازیکنانی است که در بیش از دو بازی حضور در شهرآورد را تجربه کرده‌اند.

ناگفته نماند که تا پیش از این علیرضا نورمحمدی کاپیتان سابق پرسپولیس – با 4 شکست از 5 بازی - رکورددار این آمار منفی بود اما دو باخت اخیر استقلال در هفته بیست و هفتم و فینال جام حذفی باعث شد شهباززاده از نورمحمدی پیشی بگیرد.

استقلال سجاد شهباززاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین