کد خبر: 69066 A

پرسپولیس| علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند پرسپولیس را تهدید کرد

علیرضا بیرانوند پرسپولیس را تهدید کرد

ایران آرت: دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس بابت عدم دریافت مطالباتش، به باشگاه نوتیس هشدار داد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند که یکی از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس در فصل گذشته محسوب می‌شود، با توجه به اینکه هنوز موفق به دریافت مطالبات خود از این باشگاه نشده و از طرف دیگر، درصد واریزی‌ها به حساب او، بسیار پایین‌تر از چیزی است که قرمزها باید تا این مقطع از فصل دریافت می‌کردند، روز گذشته با ارسال اخطار رسمی فسخ قرارداد به باشگاه خواستار دریافت تمام مطالبات خود از پرسپولیس شده است.

طبق قانون، در صورتی که پرسپولیس تا 15 روز آینده مطالبات بیرانوند را پرداخت نکند، این بازیکن می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند.

 با توجه به اینکه اخباری درباره پیشنهاد تیمهای عربستانی به دروازه‌بان ملی‌پوش قرمزها منتشر شده، هواداران پرسپولیس نگرانند که مبادا بیرانوند از این تیم جدا شود.

به گفته یک منبع موثق، بیرانوند با احتساب آپشن‌های قرارداد خود حدود 40 درصد از مبلغ قرارداد از باشگاه پرسپولیس طلب دارد. البته که پرسپولیس امروز واریزی جدیدی داشته و دریافتی شاگردان یحیی گل‌محمدی به 84 درصد رسیده است. 

بر اساس اطلاعات خبرنگار فوتبالی، مدیران پرسپولیس در تلاشند تا هر چه زودتر پاداش‌های قهرمانی در لیگ و جام حذفی را هم به حساب بازیکنان این تیم واریز کنند.

حالا باید منتظر ماند و دید که در دو هفته آینده، کلیه مطالبات بیرانوند پرداخت خواهد شد یا نه.

 

پرسپولیس علیرضا بیرانوند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین