کد خبر: 69102 A

پرسپولیس| علی کریمی

علی کریمی قرار بود مربی پرسپولیس شود

علی کریمی قرار بود مربی پرسپولیس شود

عضو هیئت مدیره پرسپولیس پیشنهاد داده بود علی کریمی دستیار برانکو شود اما برانکو درباره علی کریمی گفت او نباشد بهتر است

ایران آرت: یکی از باسابقه ترین مدیران پرسپولیس و کسی که برانکو را به ایران آورد بعد از مدت ها سکوت، مصاحبه مفصلی با روزنامه اعتماد داشته و در آن ناگفته های زیادی را مطرح کرده است.

محمدحسین نژادفلاح عضو پیشین هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با اعتماد درباره انتخاب دستیار برانکو در زمان انتخاب شدن به عنوان سرمربی پرسپولیس سخنان زیر را مطرح کرد: 

** برای برانکو شرط گذاشتم دستیار ایرانی داشته باشد. یحیی آن زمان تیم‌ داشت، اما یکی کریم باقری بود و یکی علی کریمی بود و افشین پیروانی هم ‌به عنوان‌ سرپرست تیم. اینها را من با برانکو به توافق رسیده بودم و همین‌طور آقای هاشمیان. یکی، دو گزینه دیگر هم بود اما مثلا برانکو درباره علی کریمی گفت او نباشد بهتر است و گزینه‌هایت را بیشتر کن و من هم پذیرفتم.

** می‌خواهم در اینجا اشاره کنم در کنار این بازیکنان سه تن از بهترین‌های تاریخ پرسپولیس در کنار یحیی حضور دارند. رنجیده شدم و افراد دیگری رنجیده شدند تا اینها به پرسپولیس بیایند. آقای خوردبین از تصمیم من برای اینکه پیروانی جایش را بگیرد بسیار ناراحت بود و ‌مصاحبه تندی علیه من انجام ‌داد اما ضمن احترام به خوردبین تیم نیاز به پوست‌اندازی و ورود نسل جدید داشت. یعنی ما از آن فضای سنتی‌ گذشته به یک فضای به‌روز رسیدیم. من پرسپولیس نوین را می‌خواستم و فکر می‌کردم با این دستیاران شدنی است.

** من فقط برانکو را به پرسپولیس نیاوردم، کریم باقری هم‌ من خواهش کردم، از افشین پیروانی هم خواهش کردم. صبح روزی که‌ پرواز برانکو به تهران نشست، می‌خواستیم ‌جلسه بگذاریم تا پیروانی جانشین ‌خوردبین شود. آن زمان پیروانی در تیم ملی حضور داشت و ‌جدایی او مستلزم ‌هماهنگی‌هایی بود و همه این‌ کارها را انجام ‌دادیم و از خوردبین برای این‌کار اجازه گرفته بودم و در جریان قرار داشت تا در جایی دیگر و با پست جدید در باشگاه فعالیت کند و پیروانی جانشینش شود و همینطور کریم باقری و هاشمیان. ‌وحید هاشمیان‌ خودش نپذیرفت. برانکو موافق حضور او بود اما هاشمیان گفت اگر از آلمان بیایم، می‌خواهم با دست پر به ایران بیایم و اول در آنجا تجربه‌ کسب کنم. وحید گفت چون پرسپولیس جای خودآموزی نیست. من دوست دارم اگر بیایم به عنوان نفر اول به این ‌تیم بیایم.

 

پرسپولیس علی کریمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین