کد خبر: 70259 A

پرسپولیس| یاسین سلمانی

ببینید: گل‌های دیدنی و حرکات زیبای یاسین سلمانی | پرسپولیس با یاسین سلمانی آینده‌اش را خرید

ببینید: گل‌های دیدنی و حرکات زیبای یاسین سلمانی | پرسپولیس با یاسین سلمانی آینده‌اش را خرید

یاسین سلمانی ستاره فصل قبل سپاهان به پرسپولیس پیوست. ویدئوی زیر نشان می‌دهد که یاسین چقدر در فصل پیش رو می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

ایران آرت: یاسین سلمانی امروز به طور رسمی با پرسپولیس قرارداد امضا کرد تا سرخ‌ها یک خرید بسیار جذاب را در سهمیه زیر ۲۳ سال خود داشته باشند. یاسین سلمانی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: بالاخره به آنچه مدنظرم بود رسیدم و حالا در پرسپولیس هستم، درست‌ترین جایی که می‌توانستم در این لحظه در آن حضور داشته باشم. فکر می‌کنم این یکی از بهترین تصمیم‌ها و اتفاق‌های دوران حرفه‌ای من باشد. اتفاق خوب بالاخره روی داد و امیدوارم بتوانم با تمام وجودم در خدمت پرسپولیس و هواداران باشم.

وی درباره انتظارات بالای هواداران در پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس بیشترین هوادار را دارد و در این چند سال نسبت به سایر تیم‌ها بیشترین قهرمانی‌ها را داشته است. با این اوصاف توقع زیادی از آن می‌رود. خواسته هواداران به‌جا و منطقی است و من به عنوان بازیکن تیم تلاش خواهم کرد و به سهم خودم بهترین عملکرد ممکن را ارائه کنم و خودم را آماده چالش‌های سخت کرده‌ام.

سلمانی درباره تصویری که از پایان فصل پیش‌رو در ذهن دارد و صحبت‌هایی که درباره سخت شدن کار در آسیا مطرح می‌شود، افزود: می‌دانم شرایط خیلی سختی وجود دارد ولی به نظرم در پرسپولیس همه به یک سه گانه دیگر فکر می‌کنند. پرسپولیس را یک تیم متفاوت می‌بینم. بالاخره ما پرسپولیس هستیم، محبوب‌ترین تیم آسیا و بهترین تیم ایران. در مورد آسیا، همه می‌دانند با سرمایه‌گذاری عجیب باشگاه‌های عربی، رقابت خیلی سخت‌تر شده است ولی شما هیچ‌وقت یک ایرانی را دست‌کم نگیرید، به ویژه اگر پرسپولیسی باشد.

وی در پایان گفت: از ته دل خوشحال هستم که امروز همه چیز تمام شد و حالا در پرسپولیس، پرافتخارترین تیم ایران هستم. خودم را آماده کرده‌ام تا بهترین عملکردم را در اختیار تیم بگذارم.

ویدئوی زیر نشان می‌دهد که یاسین چقدر در فصل پیش رو می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

پرسپوليس یاسین سلمانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین