کد خبر: 70688 A

پیش فروش ایران خودرو| پیش فروش ایران خودرو جدید| پیش فروش ایران خودرو شهریور

پیش فروش ایران خودرو همه راغافلگیر کرد | آغاز پیش فروش ایران خودرو با حراج تارا و هایما

پیش فروش ایران خودرو همه راغافلگیر کرد | آغاز پیش فروش ایران خودرو با حراج تارا و هایما

فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه دو خودروی تارا و هایما S۷ آغاز شده و موعد تحویل این خودروها ۹۰ روزه است.

ایران آرت: پیش فروش ایران خودرو از جمله طرح های جذاب شرکت خودروساز است که باعث می شود مشتریان خودروهای مد نظر خود را از قبل پیش فروش کرده و به نسبت قیمت بازار خودروها مبالغ کمتری پرداخت کنند. پیش فروش ایران خودرو به تازگی با پیش فروش سایپا در قالب طرحی به نام یکپارچه تخصیص خودرو ادغام شده است. مرحله نخست پیش فروش ایران خودرو زمستان سال گذشته برگزار شد. به تازگی ثبت نام پیش فروش ایران خودرو آغاز شده است. خبرهای جدید درباره پیش فروش ایران خودرو  را در ادامه بخوانید.

فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه دو خودروی تارا و هایما S۷ آغاز شده و موعد تحویل این خودروها ۹۰ روزه است.

بر اساس اطلاعیه جدید ثبت نام ایران خودرو، تارا دستی و هایما S۷ طبق قیمت کارخانه ایران خودرو به ترتیب حوالی ۳۹۴ و یک میلیارد تومان به فروش گذاشته شده است.

قیمت محصولات در پیش فروش ایران خودرو

همانطور که گفته‌شد متقاضیان ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ۹۰ روز خودروی خریداری شده را تحویل خواهند گرفت.

آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه ۲ خودرو | جزئیات، قیمت و زمان تحویل

نحوه ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می‌شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

شرایط شرکت در پیش فروش ایران خودرو

فقط متقاضیان ثبت نام ایران خودرو سه ماهه که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی آنها به عنوان بخش سوم اولویت پاییز و زمستان ۱۴۰۲ فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای این افراد توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می‌توانند دراین بخشنامه ثبت نام کنند.

پیش فروش ایران خودرو پیش فروش ایران خودرو و سایپا پیش فروش ایران خودرو مهر ماه پیش فروش ایران خودرو آغاز شد پیش فروش ایران خودرو جدید
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین