کد خبر: 70797 A

حقوق بازنشستگان| افزایش حقوق بازنشستگان| کاهش حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان از سوی مجلس زیاد می‌شود | رفع مشکل حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان از سوی مجلس زیاد می‌شود | رفع مشکل حقوق بازنشستگان

نماینده مجلس شورای اسلامی خبری خوش برای بازنشستگان دارد.

ایران آرت: افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1402 در فیش حقوق آنها اعمال شده اما این میزان افزایش حقوق مورد رضایت بازنشستگان قرار نگرفته است. همسازی سازی حقوق بازنشستگان همچنان مهمترین خواسته آنهاست. دولت وعده های متعددی درباره افزایش حقوق بازنشستگان داده اما با توجه به تورم موجود در کشور انتظار بازنشستگان چیز دیگری است. پیش از این گفته شده بود که حقوق بازنشستگان تنها کفاف حدود ۹ روز زندگی آنها در ماه را می دهد پس ۲۱ روز دیگر چه می شود؟ بله، حقوق حقوق بازنشستگان افزایش یافته اما تورم ثابت مانده است؟! خبرهای تازه درباره حقوق بازنشستگان را در ادامه بخوانید.

یک نماینده مجلس می گوید که مجلس به دنبال راهی برای افزایش حقوق بازنشستگان است.

سیدشمس‌الدین حسینی در نشست مشترک با روسای کانونهای بازنشستگی مازندران گفت: به دنبال یافتن مسیری هستیم که در آن شیب و درصد افزایش حقوق بازنشستگان را بیشتر و فاصله‌ها را کمتر کنیم.

وی با بیان اینکه همه ما در مجلس اذعان داریم بطور کلی حقوق ‌و مزایای پرداختی کفاف مخارج زندگی مردم را نمی‌دهد؛ افزود: در سال گذشته که رییس کمیسیون تلفیق بودجه بودم، تا جایی‌که توانستیم تبصره ۱۲ لایحه بودجه را به نفع مردم اصلاح کردیم.

حسینی تصریح کرد: ما نمایندگان مجلس در یک چارچوبی می‌توانیم قانون‌نویسی کنیم، سال گذشته حدوداً ۳ تا ۴ درصد سقف بودجه دولت را افزایش دادیم، اینطور نیست که دولت لایحه بیاورد و ما بتوانیم آن را کاملاً تغییر بدهیم.

به گفته وی، در برنامه هفتم نیز نمایندگان مجلس به دنبال راهکاری برای افزایش حقوق بازنشستگان هستند.

Zz9S7AtHZ6Vh

مشکل حقوق بازنشستگان رفع شد

علی اکبر عیوضی (دبیر کانون بازنشستگان کارگری تهران) در ارتباط با تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: سه ماه است که مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی با یک یا نهایت دو روز تاخیر پرداخت می‌شود.

به گفته وی، تا پیش از این، پرداخت‌ها براساس جدول الفبای اعلامی صورت می‌گرفت ولی در سه ماه اخیر معمولاً در پرداخت‌ها یک روز تاخیر اتفاق افتاده است.

روز گذشته تعدادی از بازنشستگان در تماس با ایلنا اعلام کردند که باید روز قبل مستمری مهر خود را دریافت می‌کردند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است؛ عیوضی با بیان اینکه حتماً تا پایان وقت اداری امروز مستمری تمام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی به حساب‌شان واریز خواهد شد؛ گفت: بازنشستگان اطمینان داشته باشند که امروز حتماً حقوق‌ها واریز می‌شود.

این فعال صنفی بازنشستگان اضافه کرد: بازنشستگان به خصوص حداقل‌بگیران در روزهای پایانی هر ماه با مشکل کمبود پول مواجه می‌شوند و این به دلیل ناچیز بودن مستمری‌ها امری طبیعی‌ست؛ از این رو پرداخت بدون تاخیر و طبق برنامه مستمری بازنشستگان کارگری اهمیت بسیار دارد.

حقوق بازنشستگان افزایش حقوق بازنشستگان حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان 1402 حقوق بازنشستگان جدید حقوق بازنشستگان واریز شد حقوق بازنشستگان امروز حقوق بازنشستگان آبان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین