کد خبر: 19957 A

مصائب درختان در گالری مژده/ رونمایی از کتابی که در انگلستان چاپ شد

مصائب درختان در گالری مژده/ رونمایی از کتابی که در انگلستان چاپ شد

گالری مژده سال 1397 را با نمایشگاه عکس و رونمایی از کتاب عکس های علی شکری با عنوان "مصائب درختان"،جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه آغاز می کند.

ایران آرت : این نمایشگاه شامل ۱۱ عکس سیاه و سفید از ۱۳ سال تلاش علی شکری در زمینه عکاسی است که بر روی بوم و کاغذ  ارائه خواهد شد. 

همزمان با این نمایشگاه، کتاب "مصائب درختان" نیز رونمایی می شود ، این کتاب مجموعه ای از ۱۱۱ عکس از درختان است  که با مقدمه ای به قلم هادی شفائیه در قطع مربع و در سایز ۲۸×۲۸ سانتی متر توسط انتشارات ماتادور در کشور انگلستان چاپ شده است.

شکری در این مجموعه به درخت همچون المانی انسانی نگریسته و  روابط بین آن ها،احساس درخت ها و زندگی شان را از دریچه دوربین انعکاس داده است. 

 عکس های شکری در این مجموعه از درختان در طبیعت برفی است، وی این عکس ها را از طبیعت شهرهای مختلف ایران چون لرستان، شهرکرد ، آذربایجان و ... ثبت کرده است. 

علی شکری متولد سال ۱۳۶۰ است. او از سال ١٣٨٢ عکاسی می کند و در این مدت موفق به برگزاری پنج نمایشگاه انفرادی شده و آثارش در نمایشگاه های گروهی در آمریکا، انگلیس، سوییس، اسلوانی ، ترکیه، آذربایجان و البته ایران شرکت داشته است. شکری در سال ١٣٨٥ در دوسالانه عکس، عکاس منتخب طبیعت شده و در سال ٢٠١٠ به عنوان نخبه آذری زبان در موضوع عکاسی، در کشور آذربایجان، زیر نظر سازمان TED معرفی شده است.

  

نمایشگاه"مصائب درختان" تا ۲۱ اردیبهشت ماه در گالری مژده برپا خواهد بود و علاقمندان می توانند همه روزه به جز شنبه ها از این نمایشگاه دیدن نمایند.

نشانی گالری مژده: سعادت‌آباد، خیابان علامه شمالی، هجدهم شرقی، پلاک 27 هست. 

 

گالری مژده علی شکری انتشارات ماتادور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین