کد خبر: 64129 A

محکومیت ۲ سال زندان برای افشین پرورش با شکایت حراج تهران/ پس از شکایت چهار هنرمند اولین نهاد هنری هم علیه پرورش حکم گرفت/ سال های زندان دو رقمی می شود!

محکومیت ۲ سال زندان برای افشین پرورش با شکایت حراج تهران/ پس از شکایت چهار هنرمند اولین نهاد هنری هم علیه پرورش حکم گرفت/ سال های زندان دو رقمی می شود!

پس از چهار هنرمند اکنون یک نهاد هنری هم علیه اتهامات بدون سند افشین پرورش در فضای مجازی حکم زندان گرفت.

ایران آرت: طی شکایت حراج تهران از افشین پرورش در خصوص نشر اکاذیب، دادگاه کیفری تهران این بلاگر را به حبس و جزای نقدی محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی حراج تهران، افشین پرورش بلاگر ایرانی که در سال‌های اخیر با نشر اکاذیب، افترا و توهین به هنرمندان، چندین حکم محکومیت از دادگاه‌های کیفری دارد و از سال‌های گذشته اکاذیب متعددی علیه حراج تهران در فضای مجازی منتشر کرده، اخیرا با طرح شکایتی از سوی حراج تهران و بررسی دقیق اسناد و مدارک توسط مراجع قضایی در نهایت به حبس و جزای نقدی محکوم شده است.

دادگاه کیفری تهران با محرز و مسلم دانستن ارتکاب جرم توسط افشین پرورش وی را از بابت انتشار اکاذیب در خصوص حراج تهران به دوسال حبس و از بابت افترا به دویست و پنجاه میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرده است.

پیش از این علی شیرازی، تهمینه میلانی، سارا راه انجام و حمید رضا قلیچ خانی هم حکم زندان علیه افشین پرورش گرفتند که رسانه ای شده بود.

این غیر از پرونده شکایت مفصل آیدین آغداشلو است که اکنون در دادگاه اوهایو آمریکا علیه پرورش در جریان است و این بلاگر با استوری های متعدد این شکایت را تایید کرده است. 

در چند وقت اخیر هنرمندان و نهادهای هنری دیگری نیز به ایران آرت خبر شکایت از افشین پرورش را اطلاع دادند که در مرحله طی شدن پرونده قضایی است.

در این باره آنچه که بسیار مورد توجه مخاطبان است افشای فایل های اخاذی افشین پرورش از علی شیرازی توسط علی قرطاسی است که پرورش تا این لحظه هیچ پاسخی به آنها نداده است.

 

حراج تهران افشین پرورش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین