ببینید: میزبانی Foundry از ۲۱ هنرمند در اولین بینال خوشنویسی دبی

نمایشگاه «نانوشته، ناگفته و گفته شده» با ارائه آثاری از ۲۱ هنرمند تا پایان نخستین بینال خوشنویسی دبی در Foundry دبی به تماشاست.

ایران آرت: اداره فرهنگ و هنر دبی (Dubai Culture) در نمایشگاه «نانوشته، ناگفته و گفته شده» جلوه‌های تازه و پیشرفته‌ای از هنر معاصر را از هنرمندان داخلی و بین المللی معرفی کرده است. این نمایشگاه در فاوندری (Foundry) برپا شده که یک فضای هنری مترقی و ترکیبی است و هدفش پاسخ دادن به صحنه فرهنگی در حال تحول در امارات است.

هدف از برگزاری نمایشگاه «نانوشته، ناگفته و گفته شده» که شامل ۳۵ اثر خلاقانه از ۲۱ هنرمند است، بررسی رابطه انسان با زبان، بررسی تجربه انسان در ارتباطات و پیشرفت زبان و کاوش در سایر اشکال و زبانها عنوان شده است.

آثاری از لطیفه سعید، محمد احمد ابراهیم، یازان خلیلی، رقیه الهاشمی، فاطمه علی و دیما ابوزناد در این نمایشگاه به تماشا گذاشته شده است. 

این نمایشگاه یکی از بخش‌های کلیدی افتتاحیه دوسالانه خوشنویسی دبی است که تحت حمایت شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی و رئیس شورای اجرایی دبی، تا ۳۱ اکتبر (۹ آبان ۱۴۰۲) برگزار می‌شود. به عنوان بخشی از این دوسالانه، بازدیدکنندگان می توانند در مجموع ۱۹ نمایشگاه متنوع را بررسی کنند و از فعالیت های مختلف پراکنده در بیش از سه دوجین مکان در سراسر دبی لذت ببرند.

کد خبر: 70795
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-70795
بینال خوشنویسی دبی دوسالانه خوشنویسی دبی دبی کالچر لطیفه سعید محمد احمد ابراهیم Foundry فاوندری یازان خلیلی رقیه الهاشمی فاطمه علی دیما ابوزناد
سایر گزارش های تصویری