کد خبر: 71685 A

رنگ وستا | رنگ اکولین وستا

وستا و رنگ اکولین؛ پرجنب و جوش و محیط زیستی

وستا و رنگ اکولین؛ پرجنب و جوش و محیط زیستی

گفته می شود قدمت رنگ اکولین به یک قرن می رسد؛ رنگی پرجنب و جوش که حتما برای استفاده از آن باید از قطره چکان بهره برد و رنگ اکولین وستا این قطره چکان ها را در بسته بندی های خود تقدیم می کند.

ایران آرت : گفته می شود قدمت رنگ اکولین به یک قرن می رسد؛ رنگی پرجنب و جوش که حتما برای استفاده از آن باید از قطره چکان بهره برد و رنگ اکولین وستا این قطره چکان ها را در بسته بندی های خود تقدیم می کند.

اکولین ها رنگ هایی زنده و تطبیق پذیرند که از جوهر و پیگمنت ساخته شده و به همین سبب کیفیت اکولین خوب، به کیفیت بالای این دو ماده بستگی دارد و از این روست که رنگ اکولین وستا مورد وثوق هنرمندان ، خوشنویسان و طراحان شده است.

رنگ اکولین وستا در تراز استانداردهای جهانی است ومی توان از آنها در ترکیب با آب سایه‌هاروشنها و جلوه‌ های گوناگونی ایجاد نمود.. 

رنگ وستا

این رنگها با ابزارهایی مانند قلم مو، ایربراش، قطره چکان و قلم نی قابل استفاده هستند. 

می دانید که امروزه در دنیا هر روز شمار هنرمندانی که فقط با مواد سازگار با محیط زیست و غیر سمی کار می کنند رو به افزایش است و رنگ اکولین یکی از متریال های مورد وثوق آنهاست.

 شش ویژگی‌ متفاوت اکولین های وستا را با هم مرور کنیم

یک:

پایداری زیست‌محیطی: رنگ اکولین وستا به گونه ای فرموله می شود که دوستدار محیط زیست باشد، آنها حاوی VOC های کم یا صفر (ترکیبات آلی فرار) هستند که انتشارات مضر را در طول استفاده و خشک شدن کاهش می دهند.

دو:

کاربردهای بی شمار این رنگ باعث شده تا در طراحی داخلی و معماری به عنوان مجموعه ای از رنگهای ترکیبی و اصلی ، موارد استفاده فراوانی داشته باشند.

سه:

بوی کم رنگ اکولین وستا، آنها را برای استفاده در فضاهای داخلی آتلیه فوق العاده جذاب کرده است.

رنگ اکولین وستا

چهار:

خشک شدن سریع که امکان تکمیل سریع تر پروژه و به حداقل رساندن زمان خرابی را فراهم می کند حتمن باید در این فهرست جای داد.

پنج:

 سهولت اجرا با رنگهای اکولین وستا هیجان انگیز است؛ آنها برای استفاده توسط قلم مو، غلتک یا اسپری فرموله می شوند و در نتیجه پوششی صاف و یکنواخت دارند.

شش:

ماندگاری بالا ی رنگ اکولین وستا که خیال هنرمندان را در برابر محو شدن، تغیررنگ دادن و زرد شدن در طول زمان آسوده می کند.

_ رنگهای اکولین وستا:

با سایز ml40 در 19 رنگ و دو ست بسته بندی 6 رنگ و 12 رنگ.

رنگ وستا

رنگ وستا Vesta Color دارای 353 محصول مختلف در زمینه های رنگ های روغنی ، اکریلیک ، گواش، ویترای ، حلال ها ، ادتیو ها و دهها عنوان دیگر است

رنگ وستا رنگ اکولین وستا رنگ نقاشی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین