کد خبر: 48338 A

سورپرایز وست‌ورلد پس از پایان فصل سوم

سورپرایز وست‌ورلد پس از پایان فصل سوم

در حالی‌که هواداران "وست ورلد‌" نگران ادامه نیافتن این سریال بودند، شبکه اچ‌بی‌او سفارش ساخت فصل چهارم سریال را صادر کرد.

ایران آرت: شبکه‌ HBO پیش از پایان فصل سوم "وست‌ورلد" اعلام کرد که سفارش ساخت فصل چهارم سریال را هم صادر می‌کند. "کیسی بلویز" مدیر برنامه‌سازی شبکه‌ی HBO می‌گوید: "ما سراسر از فراز و نشیب‌ داستان‌های "جاناتان نولان" و "لیزا جوی" لذت بردیم، از پارک وسترن تا متروپلیس فن‌سالارانه‌ی آینده‌ی نزدیک. مشتاقانه منتظریم تا ببینیم هنر آن‌ها ما را به کدام سو خواهد برد."

پخش فصل سوم سریال از ۱۵ مارس آغاز شده است. قسمت هشتم و پایانی این فصل ۳ می از HBO روی ایر خواهد رفت. این سریال از فیلمی به همین نام به کارگردانی "مایکل کریچتون" محصول ۱۹۷۳ الهام گرفته شده و داستان‌هایی در مورد ظهور هوش مصنوعی روایت می‌کند. 

​به گزارش ۳۰نما، "وست‌ورلد" به نویسندگی جوی و نولان در فصل سوم متحول شد و داستان آن خارج از پارک همیشگی روی می‌دهد. آمار بینندگان سریال با آغاز این فصل کاهش محسوسی داشت و به ۹۰۱ هزار رسید و نسبت به اپیزود آغازین فصل دوم ۵۷ درصد سقوط را نشان داد. شبکه‌ی HBO می‌گوید اپیزود اول فصل سوم را در تمامی پلتفرم‌ها نزدیک به ۹ میلیون بیننده دیده‌اند. با این حال این آمار در ۲۴ ساعت اولیه تا ۵۰ درصد کاهش را نسبت به فصل قبل نشان می‌دهد.

جوی و نولان به همراه "جی.‌جی. ایبرامز"، "آتنا ویکام"، "ریچارد جی. لوئیس"، و "بن استیونسون" تهیه‌کنندگان سریال بوده‌اند. "کیلتر فیلمز" و "بد ربات" با همکاری استودیوی برادران وارنر تله‌ویژن این سریال را به تولید رسانده است.

نولان قسمت اول این فصل را کارگردانی کرد. "آرون پل"، "ونسان کسل"، و "پیمان معادی" از جمله بازیگران جدید داستان "وست‌ورلد" در فصل سوم بودند.

 

هالیوود پیمان معادی شبکه اچ بی او وست ورلد اچ بی او کیسی بلویز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین