کد خبر: 48412 A

خانم بازیگر فروپاشی روانی را به تصویر می‌کشد

خانم بازیگر فروپاشی روانی را به تصویر می‌کشد

الیویا وایلد فیلم تازه‌ای به نام "نگران نباش عزیزم" با بازی فلورنس پیو، در کنار کریس پاین و شیا لابوف می‌سازد.

ایران آرت: فلورنس پیو که در سال ۲۰۱۹ فیلم‌های موفق "نیمه‌ی تابستان" و "زنان کوچک" نامزد اسکار را روی پرده داشت و آماده می‌شود تا یک بار دیگر جلوی دوربین فروپاشی روانی را به تصویر بکشد. "الیویا وایلد" کارگردان "بوک‌اسمارت" فیلم تازه‌ای به نام "نگران نباش عزیزم" با بازی پیو، در کنار "کریس پاین" و "شیا لابوف" می‌سازد.

"کیتی سیلبرمن" نویسنده‌ی نامزد بفتا یکی از نویسندگان "بوک‌اسمارت" به عنوان اولین فیلم بلند وایلد در مقام کارگردان، در حال نگارش فیلمنامه‌ی "نگران نباش عزیزم" است. این فیلم به تهیه‌کنندگی "کاترین هاردویک" و استودیوی نیو لاین، یک تریلر روان‌شناسانه است که داستانی در دهه‌ی ۱۹۵۰ در مورد یک جامعه‌ی یوتوپیایی روایت می‌کند.

جزئیات بیشتری در مورد قصه منتشر نشده اما همین توضیح مختصر برای هواداران "نیمه‌ی تابستان" کافی است. "روی لی" و "میری یون" از "ورتیگو اینترتینمنت" در کنار وایلد و سیلبرمن دیگر تهیه‌کنندگان این پروژه خواهند بود.

به گزارش ۳۰نما، پیو با نقش‌هایی مانند سریال "دختر درامر کوچک" و "لیدی مکبث" که آستانه‌ی تحمل روانی شخصیت‌ را به چالش‌ می‌کشد  شناخته می‌شود. "شیا لابوف" از سوی دیگر سال گذشته "پسر عزیز" (Honey Boy) را روی پرده داشت که برایش نامزدی در جوایز مختلف را به ارمغان آورد. "کریس پاین" نیز به زودی در فیلم "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" دیده خواهد شد.  

وایلد در سال ۲۰۱۸ با فیلم "بوک‌اسمارت" برای اولین بار پشت دوربین رفت و در فیلم "ریچارد جول" ساخته‌ی "کلینت ایستوود" هم نقش‌آفرینی کرد. او اخیراً در سریال "بوجک هورسمن" صداپیشگی کرده و فیلم کوتاهش "بیدار شو" با بازی "مارگارت کوالی" در جشنواره‌ی فیلم ساندنس ۲۰۲۰ اکران شده است.

 

بازیگر زن شیا لابوف کریس پاین خانم بازیگر فلورنس پیو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین