کد خبر: 51578 A

سال شلوغ و پرکار الیزابت ماس/ نقش خانم مارچ به ستاره "سرگذشت ندیمه" رسید

سال شلوغ و پرکار الیزابت ماس/ نقش خانم مارچ به ستاره "سرگذشت ندیمه" رسید

الیزابت ماس پس از درخشش در سریال "سرگذشت ندیمه" در سریال‌ها و فیلم‌های مختلفی ایفای نقش کرده است.

ایران آرت: الیزابت ماس و کمپانی "لاو اند اسکوالر" با همکاری استودیوی بلوم‌هاوس در حال توسعه‌ی یک تریلر روانشناسانه از رمان جدید "خانم مارچ" (Mrs. March) نوشته‌ی "ویرجینا فیتو" هستند. در این اقتباس بازیگر برنده‌ی امی و گلدن گلوب نقش اصلی را بازی می‌کند. 

داستان "خانم مارچ" در مورد زن خانه‌داری در "آپر ایست ساید" نیویورک است که فکر می‌کند شخصیت اصلی رمان پرفروش همسرش از او الهام گرفته شده. فیتو در نگارش فیلمنامه مشارکت می‌کند و تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه خواهد بود. ماس و "لیندزی مک‌مانوس" با کمپانی "لاو اند اسکوالر" در تولید فیلم همکاری می‌کنند و "جیسون بلوم" با استودیوی بلوم‌هاوس. رمان "خانم مارچ" آگست سال ۲۰۲۱ به بازار کتاب آمریکا می‌آید. 

ماس می‌گوید: "من رمان ویرجینیا را در یک جلسه خواندم و چنان تحت تأثیرش قرار گرفتم که دانستم باید نقش "خانم مارچ" را بازی کنم. شخصیت او جالب، پیچیده و عمیقاً انسانی است و بسیار مشتاقم که در این نقش غرق شوم. "خانم مارچ" دقیقاً همان نوع پروژه‌های چالش‌برانگیز و درگیرکننده است که کمپانی "لاو اند اسکوالر" برای ساختنش تأسیس شده. خوشحالیم که اولین همکاری سینمایی خود با بلوم‌هاوس را آغاز می‌کنیم. من با جیسون در فیلم "ما" و با کمپانی بلوم‌هاوس با "مرد نامرئی" همکاری داشته‌ام و همواره تحت تأثیر خلاقیت و ذکاوت‌ آن‌ها قرار گرفته‌ام. "جیسون بلوم" نیروی محرک دنیای قصه‌گویی است و من شخصاً افتخار می‌کنم که در خانواده‌ی بلوم‌هاوس حاضرم."

به گزارش 30نما، "جیسون بلوم" مدیر عامل بلوم‌هاوس می‌گوید: "الیزابت نه تنها یکی از بهترین بازیگران نسل خود است بلکه یکی از هواداران ژانر و یک همکار فوق‌العاده است."

ماس اخیراً برای بازی در "مرد نامرئی" نقدهای مثبتی دریافت کرده است. این فیلم از "راتن تومیتوز" امتیاز ۹۱ درصد دریافت کرد و ۱۳۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. او به زودی در فیلم‌های "گزارش فرانسوی" به کارگردانی "وس اندرسون" و "گل پیروزی‌بخش" و "تایکا وایتیتی" دیده خواهد شد.

 

الیزابت ماس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین