کد خبر: 55500 A

از رد شدن تام کروز تا انتخاب برد پیت برای یک بیمار روانی

از رد شدن تام کروز تا انتخاب برد پیت برای یک بیمار روانی

کارگردان فیلم "12 میمون" از ماجرای انتخاب بازیگران این فیلم پرده برمی‌دارد و می‌گوید تام کروز و نیکلاس کیج را رد کرده است.

ایران آرت: فیلم "۱۲ میمون" (12 Monkeys) "تری گیلیام" بیست و پنج سال قبل و در تاریخ ۵ ژانویه ۱۹۹۶ اکران شد. "اینورس" به همین مناسبت با کارگردان فیلم، "دیوید پیپلز" و "جنت پیپلز" نویسندگان فیلمنامه، "چارلز روون" تهیه‌کننده و "مارجری اسمیکین" به گفتگو نشسته است. در این مصاحبه گیلیام اظهارات مضحکی در مورد این فیلمش که از داستان کوتاهی نوشته‌ "کریس مارکر" اقتباس شده بیان می‌کند.

"بروس ویلیس" در "۱۲ میمون" نقش "جیمز کول" را بازی می‌کند، یک زندانی که مأموریت پیدا می‌کند با سفر در زمان درمان ویروسی که به جان بشریت افتاده را پیدا کند. "مدلین استو" و "برد پیت" از جمله دیگر بازیگران این فیلم بوده‌اند، اما انتخاب بازیگر نقش "جیمز کول" برای گیلیام مهم‌تر از سایرین بوده است.

گیلیام می‌گوید: "این فشار وجود داشت که یک ستاره‌ی سینما انتخاب کنم. دورانی بود که هنوز یک کارگردان جذاب بودم و بازیگران تمایل داشتند با من کار کنند و در تماس باشند. بنابراین اسامی زیادی پیشنهاد می‌شد و من دائماً پاسخ منفی می‌دادم. "تام کروز"، "نیکلاس کیج"، همه‌ی این نام‌ها به من پیشنهاد شد."

به گزارش 30نما، گیلیام "تام کروز" را رد می‌کند اما در مورد "بروس ویلیس" هم چندان اطمینان نداشته است. او اعتراف می‌کند که ویلیس هیچ‌گاه بازیگر مورد پسندش نبوده، به ویژه به علت شکل دهان او!

گیلیام پس از ملاقات با ویلیس او را انتخاب می‌کند، اما کاشف به عمل می‌آید که پیت هم نقش "جیمز کول" را می‌خواسته. پیت در عوض برای نقش بیمار روانی پرحرف "جفری گوینز" انتخاب شد. گیلیام می‌گوید: "برد [پیت] به لندن آمد، و ما شام خوردیم زیرا علاقه داشت نقشی را بازی کند که من به بروس داده بودم. راستش می‌ترسیدم که برد نتواند در این نقش بازی کند زیرا تا آن زمان هرگز او را در نقش یک شخصیت پرحرف ندیده بودیم."

 

تام کروز برد پیت نیکلاس کیج تری گیلیام 12 میمون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین