کد خبر: 59139 A

۵ راز جوان ماندن کیت بلانشت در ۵۱ سالگی

۵ راز جوان ماندن کیت بلانشت در ۵۱ سالگی

این ستاره دقیقاً می‌داند چه چیزی باعث جوانی پوست می شود، زیرا او اسرار خاص خود را دارد و یک روال مراقبت از پوست دارد که از آن منحرف نمی‌شود.

ایران آرت: کیت بلانشت بازیگر استرالیایی ۵۱ ساله دارای زیبایی طبیعی، چهره ای محکم و درخشان با بافتی بسیار صاف است که همیشه او را جوانتر نشان می‌دهد. این ستاره دقیقاً می‌داند چه چیزی باعث جوانی پوست می شود، زیرا او اسرار خاص خود را دارد و یک روال مراقبت از پوست دارد که از آن منحرف نمی‌شود.

در این گزارش که توسط تابناک باتو گردآوری شده، با رازهای چهره جوان کیت بلانشت آشنا خواهید شد.

۱. استفاده از کرم‌ها و روغنها برای حفظ رطوبت پوست

کیت بلانشت

کیت بلانشت یکی از ستاره‌هایی است که مشتاقانه سعی ندارد همه چیز جدید را در زمینه محصولات مراقبت از پوست امتحان کند اما سالهاست که به محصولات و روغنهای ثابت در مراقبت از پوست متعهد است. تمرکز اصلی او بر روی کرم مرطوب کننده و محصولات مراقبت از چشم است و همچنین ماسک‌های مختلفی را برای درمان مشکلات پوستی و بازگرداندن طراوت به آن استفاده می‌کند. علاوه بر این از روغن های طبیعی مرطوب کننده پوست و همچنین سرم استفاده می‌کند .

۲. ماساژ روزانه پوست

کیت بلانشت

کیت بلانشت، به منظور شادابی و فعال سازی عضلات صورت و کمک به آرامش و تقویت گردش خون در آنها، به صورت روزانه ماساژ صورت خود را ادامه می دهد و همه اینها نقش اصلی را در تأخیر پیری و ایجاد چین و چروک و خطوط ظریف در صورت دارد.

۳. پاکسازی پوست

کیت بلانشت

مراقبت و پاکسازی پوست اولویت معمول کیت بلانشت است، تجدید پوست و حذف سلول های مرده پوست و پاک سازی پوست از تمام ناخالصی‌ها از جمله کارهای او در رسیدگی به پوست است. کیت از یک برس الکترونیکی و برس ماساژ در روند لایه برداری استفاده می‌کند.

۴. پروبیوتیک‌ها

کیت بلانشت

کیت بلانشت تمرکز زیادی بر مصرف پروبیوتیک به طور منظم دارد، زیرا باعث بهبود کار و فعالیت معده وی و تقویت سلامت روده می شود که به او کمک می کند تا پوست او همیشه شاداب و روشن باشد.

۵. یک سبک زندگی سالم

کیتکیت بلانشت

کیت بلانشت از یک سبک زندگی سالم پیروی می‌کند که تا حد زیادی به او در حفظ پوست سفت و جوان کمک می‌کند، زیرا به اندازه کافی می‌خوابد و این باعث درخشندگی و آرامش پوست می‌شود، به علاوه او آب و مایعات می‌نوشد که به پاکسازی پوست و بدن از تمام سموم کمک می‌کند. همچنین از کافئین دوری می‌کند و به طور منظم ویتامین‌های مایع برای سلامت پوست مصرف می‌کند.

 

کیت بلانشت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین