کد خبر: 60274 A

زندگی ماریا فلیکس فیلم می‌شود/ انتخاب بازیگر نقش اصلی

زندگی ماریا فلیکس فیلم می‌شود/ انتخاب بازیگر نقش اصلی

ماریا فلیکس یکی از موفق‌ترین ستارگان تاریخ سینمای مکزیک بود و این اولین بار است که نمایندگانش اجازه روایت داستان زندگی او را می‌دهند.

ایران آرت: ایسا گنسالس بایزگر فیلم‌های "بیبی درایور" (Baby Driver) و "خیلی مراقبت می‌کنم" (I Care a Lot) در فیلمی به کارگردانی "متیو هاینمن" نامزد اسکار و برنده امی نقش "ماریا فلیکس" ستاره سینمای مکزیک را بازی می‌کند. سازندگان به دنبال استخدام یک نویسنده لاتین بار برای نگارش فیلمنامه این فیلم‌اند. گنسالس به همراه "دینا هریس"، و "نیکل کینگ" از "لیندن اینترتینمنت" یکی از تهیه‌کنندگان پروژه نیز خواهد بود.

"ماریا فلیکس" یکی از موفق‌ترین ستارگان تاریخ سینمای مکزیک بود و این اولین بار است که نمایندگانش اجازه روایت داستان زندگی او را می‌دهند. این بازیگر در ۴۷ فیلم در مکزیک، فرانسه، ایتالیا و آرژانتین نقش‌آفرینی کرد.

گنسالس می‌گوید: "سرسختی ماریا و روش زندگی او در بعضی از دشوارترین مصیبت‌هایی که شاهدش بوده‌ام، الهام‌بخش من و بسیاری دیگر بوده است. افتخار می‌کنم که این نقش را بازی می‌کنم و داستان زندگی‌اش را به گوش دنیا می‌رسانم."

به گزارش 30نما، گنسالس اخیراً در "گودزیلا علیه کونگ" دیده شده و برای "مایکل بی" در "آمبولانس" جلوی دوربین رفته است. هاینمن برای "سرزمین کارتل" نامزد اسکار بهترین مستند شد و برای "شهر ارواح" در سال ۲۰۱۸ جایزه امی را کسب کرد. فیلم "جنگ خصوصی"این فیلمساز نیز دو نامزدی گلدن گلوب را برایش به ارمغان آورد.

این هفته گزارش شد که گنسالس در حال مذاکره است تا به سریال علمی-تخیلی "مسئله سه جرم" به نویسندگی "دیوید بنیاف" و "دن وایس" خالقان "بازی تاج‌وتخت" ملحق شود.

رمان‌های "مسئله سه جرم" به نویسندگی "لیو سیشین" چینی داستان‌هایی در مورد اولین برخورد بشر با یک تمدن فضایی را روایت می‌کنند. "الکساندر وو" یکی از خالقین سریال "ترور: ننگ"‌ شبکه‌ AMC که در ماه فوریه با نت‌فلیکس قراردادی به امضاء رساند، به نگارش فیلمنامه‌ سریال یاری می‌رساند و از تهیه‌کنندگان آن خواهد بود.

 

بازیگر زن خانم بازیگر ایسا گنسالس بیبی درایور ماریا فلیکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین