کد خبر: 60284 A

قطع ارتباط ستاره سینما با دوستانی که با واکسن مخالفند!

قطع ارتباط ستاره سینما با دوستانی که با واکسن مخالفند!

انیستون در صفحه اینستاگرامش از قطع رابطه با آن دسته از دوستانش که با واکسن مخالفند دفاع کرده و می‌گوید: "ما نباید فقط به خودمان اهمیت دهیم."

ایران آرت: جنیفر انیستون ستاره سریال "دوستان" (Friends) و اخیراً "برنامه صبحگاهی" (The Morning Show) به افزایش انتقادها از قطع رابطه با آن دسته از دوستان مخالف با واکسن خود واکنش نشان داده است.

انیستون می‌گوید: "گروه زیادی از افراد وجود دارند که با واکسن مخالفند یا فقط تمایلی به گوش دادن به حقایق ندارند. واقعاً حیف شد. به شکل هفتگی چند فردی که واکسن را نپذیرفته یا فاش نکرده‌اند [واکسن می‌زنند یا نه] را از دست می‌دهم… خیلی از افراد فقط حاضر نیستند حقایق را قبول کنند."

به گزارش 30نما، پنجشنبه گذشته انیستون در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به اظهار نظر یکی از کاربران که پرسیده بود چرا در مورد افراد واکسینه نشده پیرامونش نگران است گفت: "چون اگر ناقل نوع جدید ویروس باشید، همچنان ممکن است از شما به من سرایت کند."

انیستون اضافه می‌کند: "ممکن است کمی مریض شوم اما بستری نخواهم شد یا نخواهم مرد. اما ممکن است ویروس از من به فرد دیگری که واکسینه نشده یا وضعیت جسمانی آسیب‌پذیری دارد منتقل شود بنابراین ممکن است زندگی آن‌ها را به خطر بیندازم. به این دلیل نگرانم. ما فقط نباید نگران خودمان باشیم."

انیستون سپس تصویر دیگری منتشر می‌کند که روی آن نوشته شده: "آنچه شما را نکشد، جهش‌یافته می‌شود و دوباره به سراغتان می‌آید."

این بازیگر ۵۲ ساله پیش‌تر گفته بود که همکارانش از نظر اخلاقی و حرفه‌ای وظیفه دارند وضعیت واکسیناسیون خودشان را فاش کنند.

 

جنیفر انیستون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین