کد خبر: 61071 A

خانم بازیگر جایگزین هریسون فورد در ایندیانا جونز شد

خانم بازیگر جایگزین هریسون فورد در ایندیانا جونز شد

والر-بریج ۳۶ ساله سابقه نویسندگی برای سریال «کشتن ایو» (Killing Eve) و بازنویسی فیلمنامه «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) «جیمز باند» را دارد.

ایران آرت: فیبی والر-بریج» ستاره و نویسنده سریال برنده امی «فلیبگ» (Fleabag) در قسمت پنجم «ایندیانا جونر» (Indiana Jones 5) بر اساس گزارش‌های غیررسمی جانشین «هریسون فورد» در قسمت‌های بعدی خواهد شد.

منابع نزدیک به «دیلی میل» ادعا می‌کنند که تهیه‌کنندگان «ایندیانا جونز» از جمله «کتلین کندی» قصد دارند «تغییری بزرگ و جسورانه» در چندگانه ایجاد کنند: «اقدامی عظیم و نقشی عالی برای فیبی خواهد بود.»

والر-بریج ۳۶ ساله سابقه نویسندگی برای سریال «کشتن ایو» (Killing Eve) و بازنویسی فیلمنامه «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) «جیمز باند» را دارد. فورد اخیراً در حین فیلمبرداری «ایندیانا جونز ۵» مصدوم شده بود اما از هفته گذشته به پروژه بازگشت. تولید این پروژه از ژوئن امسال در استودیوهای پاین‌وود آغاز شده است.

به گزارش ۳۰نما، نشریه «سان» می‌نویسد:‌ «همه خوشحالند که فورد برگشته و آماده مبارزه است.» این فیلم به کارگردانی «جیمز منگولد» و تهیه‌کنندگی «استیون اسپیلبرگ» به تولید می‌رسد. فورد برای این پروژه رژیم غذایی فرساینده‌ای در پیش گرفته و با توجه به اینکه روزی نزدیک به ۶۰ کیلومتر جابه‌جا می‌شود، از انرژی بارها برای سر پا نگه داشتن خودش استفاده می‌کند.

یکی از منابع نزدیک به پروژه می‌گوید: «بسیار دقیق و منظم است. بیدار می‌شود، غذا می‌خورد، با دوچرخه مسافتی طولانی می‌پیماید، سپس از ساعت ۶ بعد از ظهر سر صحنه حاضر می‌شود. بعد حدود ساعت ۵ صبح به هتل برمی‌گردد. این رژیم برای هر مردی که نصف او سن داشته باشد هم طاقت‌فرساست.»

«مدس میکلسن»، «آنتونیو باندراس»، «بوید هالبروک» و «توبی جونز» دیگر بازیگران قسمت پنجم «ایندیانا جونز» خواهد بود.

«ایندیانا جونز ۵» در حال حاضر قرار است ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران شود.

 

هریسون فورد ایندیانا جونز ایندیانا جونز 5 فیبی والر-بریج
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین