کد خبر: 63342 A

خبرهای تازه از دورهی، خندوانه، جوکر و کله پوک/ انتقاد از رشید کاکاوند

خبرهای تازه از دورهی، خندوانه، جوکر و کله پوک/ انتقاد از رشید کاکاوند

چهره ها و خبرهای تازه را ببینید:

ایران آرت: خراسان خبر داد: مهران مدیری از 10 دی‌ماه اجرای فصل دوم مسابقه «دورهمی» را آغاز خواهد کرد. قرار است این مسابقه با تغییرات جدید ضبط ‌شود. فصل اول این مسابقه اطلاعات عمومی تابستان امسال در 33 قسمت روی آنتن رفت.

رامبد جوان از به تعویق افتادن پخش مسابقه «خنداننده‌شو 3» خبر داد. این مسابقه قرار بود آخر هفته گذشته روی آنتن برود، اما به دلیل طولانی شدن مراحل فنی، از دوشنبه هفته جاری پخش می‌شود

هومن برق‌نورد در فصل دوم مسابقه «جوکر» شرکت کرده است. شهرام قائدی، وحید آقاپور و ایمان صفا دیگر شرکت‌کنندگان مسابقه‌اند که نام‌شان اعلام شده است. «جوکر 2» به زودی از فیلیمو منتشر می‌شود.

زنده‌یاد فتحعلی اویسی با فیلم کمدی «کله‌ پوک» به کارگردانی جواد مزدآبادی به نمایش خانگی آمده است. این فیلم اواخر شهریورماه امسال به نمایش درآمد و 175 میلیون و 238 هزار تومان در گیشه فروش داشت.

الیکا عبدالرزاقی با سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» اثر پوریا آذربایجانی در تلویزیون دیده می‌شود. قرار بود قسمت اول سریال دیشب پخش شود. فرهاد آئیش، مائده طهماسبی و آتیلا پسیانی از بازیگران این اثر هستند.

 رشید کاکاوند به دلیل حواشی حضورش در برنامه «یلدای دو صفر» مورد انتقاد قرار گرفته. او در ویدئویی که قبلا ضبط کرده بود فال حافظ گرفت و ویدئو در برنامه پخش شد، اما هنگام پخش آن، طوری وانمود شد که ارتباط تصویری زنده است.

هنگامه قاضیانی با مستند «خط باریک قرمز» ساخته فرزاد خوشدست در سینمای آنلاین نماوا حضور دارد. او در این مستند به همراه فرهاد اصلانی، با گروهی مجرم نوجوان برای اجرای یک تئاتر، تمرین بازیگری می‌کند.

 

 

 

 

مهران مدیری رامبد جوان هنگامه قاضیانی الیکا عبدالرزاقی رشید کاکاوند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین