کد خبر: 63636 A

مهتاب کرامتی،سارا، الهام، دسته دختران بفرمایید تو این کافه

مهتاب کرامتی،سارا، الهام، دسته دختران بفرمایید تو این کافه

خبرهای تازه و کوتاه از هنرمندان بخوانید

ایران آرت: ایران نوشت: سارا بهرامی بازیگر سریال حرفه‌ای عکسی دسته‌جمعی با همکارانش در این سریال منتشر کرده و نوشته: این عکسو خیلی زیاد دوست دارم، به نظر من مهمترین دستاورد در هر کاری، اندازه رفاقت و احترامی است که در پایان با خودت به همراه داری. زانیار، انقدر آشناست انقدر صمیمی و دوست داشتنی، انگار همخون آدم، مصطفی کارگردان دقیق و رفیق بسیار خوب و همراه، سیروان حرفه‌ای و متمرکز و بسیار خوش‌رو و ماهور، ماهور مهربون، زیبا و دوست داشتنی...

الهام پاوه‌نژاد هم عکس‌های تازه‌ای منتشر کرده از چهره‌های نام‌آشنایی که به تماشای تئاتر او «کافه پولشری» نشسته‌اند. او در توضیح این عکس‌ها نوشته: «آلبوم سوم هنرمندانی که به مهر میزبان‌شان در کافه پولشری بودیم. قدردان حضور همگی هستم. داشتن دوستان هنرمند در حوزه‌های مختلف از اقبال منه. کافه پولشری فقط چهارشنبه و پنجشنبه بر صحنه خواهد بود…»

مهتاب کرامتی بازیگر سینمای ایران عکس تازه‌ای از خودش در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته: «آتش سبز فیلمی که بسیار دوستش دارم. عکس از دوست خوبم محسن رسول‌اف که دیگر در بین ما نیست.» محسن رسول‌‌اف عکاس و کاریکاتوریست جوان سال 1387در سانحه هوایی در قرقیزستان درگذشت.

ناهید طباطبایی هم در اینستاگرامش خبر از چاپ کتاب تازه‌اش داده و خیلی کوتاه نوشته: «این هم از رمان جدید من» طباطبایی از جمله نویسنده‌هایی است که آثارش مورد توجه سینماگران هم هست و داستان «همایون» از مجموعه داستان «جامه‌دران» به‌طور مشترک توسط ناهید طباطبایی و حمیدرضا قطبی برای فیلمی به همین نام نوشته شد.

ابراهیم امینی فیلمنامه‌نویس هم از شروع بلیت‌فروشی فیلم «دسته دختران» خبر داده و نوشته: «بعثی‌ها شهر رو گرفتند. گفت: شما برید، نمیدونم کجا! فقط توی خرمشهر نمونید... سه روز تا شروع پیش فروش بلیت‌های دسته دختران در چهلمین جشنواره فیلم فجر. کارگردان: منیر قیدی. تهیه کننده: محمدرضا منصوری. با بازی نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها، فرشته حسینی، هدی زین‌العابدین، صدف عسگری، حسین سلیمانی، یاسین مسعودی، محمد صدیقی‌مهر و مهدی حسینی‌نیا»

حسام‌الدین سراج همکاری تازه‌ای با محمود دولت‌آبادی انجام داده که در قالب یک اثر موسیقایی است با اشعاری از خیام نیشابوری که آن را در صفحه شخصی خود معرفی کرده است. این کار به روایت استاد محمود دولت‌آبادى، آهنگسازى ساسان بازگیر و آواز حسام‌الدین سراج است و دراین باره نوشته: «فکر کنید به دنیاى دیگر رفته‌اید مثلاً به بهشت رفته‌اید و خیام براى شما هستى را روایت مى کند. در این حال خیام بهتر فهمیده مى‌شود. چرا که در آن دنیا محدودیت‌هاى ادراک وجود ندارد و فکر به وسعت بى‌نهایت هستى آزاد است.»

دیگه چه خبر؟

این روزها سریال «نوار زرد» پخش می‌شود. اما بدون حضور امیر آقایی در نقش کاوه کیهان. عدم این حضور باعث سؤالاتی شد که خود امیر آقایی در صفحه خود به آن پاسخ داد: «بنده مطلقاً به دلیل تداخل قرارداد و تعهد به پروژه‌ای دیگر از همراهی عزیزانم باز ماندم و با هر تلاشی موفق به هماهنگی و قبول مسئولیت نقش کاوه کیهان نشدم. برای همکارانم در تهیه این سریال بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، سپاس می‌گویم بانیپال شومون عزیز را برای لطف و پذیرش مسئولیت نقش. روح سیروس گرجستانی عزیزم قرین رحمت و نور باشد که جایش بسیار خالی است و یقین دارم از دیدن سری جدید سریال، لذت خواهیم برد.

 

الهام پاوه نژاد سارا بهرامی محسن رسول اف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین