کد خبر: 65048 A

دیوید لینچ، جولی کروز

مرگ خواننده مشهور بر اثر بیماری لوپوس/ دیوید لینچ: انسانی بزرگ از میان ما رفت

مرگ خواننده مشهور بر اثر بیماری لوپوس/ دیوید لینچ: انسانی بزرگ از میان ما رفت

او در سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که با بیماری لوپوس مبازه می‌کند: «به سختی... می‌توانم راه بروم. و حالا ایستادن برایم دشوار شده... دردش به حدی است که گریه می‌کنم و به دیگران تشر می‌زنم.»

ایران آرت: "جولی کروز" خواننده و آهنگسازی که در "تویین پیکس" (Twin Peaks) با "دیوید لینچ" همکاری کرده بود در سن ۶۵ سالگی درگذشت. او در سال ۲۰۱۸ در فیسبوک اعلام کرده بود که با بیماری لوپوس مبازه می‌کند: "به سختی... می‌توانم راه بروم. و حالا ایستادن برایم دشوار شده... دردش به حدی است که گریه می‌کنم و به دیگران تشر می‌زنم."

کروز "سقوط" (Falling) را در سال ۱۹۸۹ برای "تویین پیکس" خوانده بود. "انجلو بادالامنتی" آهنگساز این آهنگ و لینچ ترانه‌سرای آن بود. کروز در این سریال نقش یک خواننده را در پاب محلی "رودهوس" بازی کرد و در سال ۲۰۱۷ با "تویین پیکس: بازگشت" و سپس "تویین‌پیکس: با من بر آتش قدم بگذار" در همین نقش ظاهر شد. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش چهار آلبوم منتشر کرده بود.

همکاری کروز و لینچ به "تویین پیکس" محدود نشد و آن‌ها در فیلم "مخمل آبی" (Blue Velvet) با یکدیگر همکاری کردند و ترانه "اسرار عشق" (Mysteries of Love) را ساختند.

به گزارش ۳۰نما، کروز پیش‌تر لینچ را مانند یکی از اعضای خانواده خود نامیده بود: "من مثل خواهر کوچک‌ترش هستم: دوست ندارید برادر بزرگترتان به شما دستور بدهد. دیوید خودنماست. گاهی کج‌خلقی می‌کند. اخلاقش را دیده‌اید؟ هر کسی وقتی عصبانی می‌شود می‌تواند مضحک به نظر برسد. اما من عاشق او هستم."

کروز در سال ۱۹۹۰ ترانه "سقوط" را در برنامه "اس‌ان‌ال" (Saturday Night Live) به صورت زنده اجرا کرده بود.

لینچ در فیسبوک به کروز ادای احترام کرده و با انتشار ویدیویی در یوتیوب می‌گوید:‌ "به تازگی دریافتم که جولی کروز بزرگ از دنیا رفته. خبر بسیار غم‌انگیزی است. بنابراین شاید وقت خوبی باشد برای قدرشناسی از تمامی آثار موسیقایی او و به یاد آوردنش به عنوان یک موزیسین بزرگ، خواننده‌ای بزرگ و انسانی بزرگ. جولی کروز."

 

دیوید لینچ جولی کروز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین