کد خبر: 65340 A

زندیا، جوایز امی

رکورد شگفت‌انگیز زندیا در جوایز امی ۲۰۲۲

رکورد شگفت‌انگیز زندیا در جوایز امی ۲۰۲۲

زندیا، بازیگر سریال «سرخوشی» رکورد شگفت‌انگیز دیگری در جوایز امی به ثبت رساند.

ایران آرت: زندیا با سریال «سرخوشی» (Euphoria) شبکه اچ‌بی‌او تاریخ‌سازی کرد و در ۲۵ سالگی به جوان‌ترین بازیگری تبدیل شد که دو نامزدی امی در کارنامه دارد. او در «سرخوشی» به نویسندگی و کارگردانی «سم لوینسون» نقش شخصیت معتاد به مواد مخدری به نام «رو» را بازی می‌کند و در سال ۲۰۲۰ برنده بهترین بازیگر زن در یک سریال درام شده است. بازیگر «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) در سال ۲۰۲۰ به جوان‌ترین بازیگر برنده امی تاریخ تبدیل شده بود.

فصل دوم «سرخوشی» که اخیراً به پربیننده‌ترین سریال تاریخ اچ‌بی‌او پس از «بازی تاج‌وتخت» شده، در بخش بهترین سریال درام نامزد امی است. «زندیا» علاوه بر این جوان‌ترین تهیه‌کننده نامزد امی در این شاخه است.

سریال «سرخوشی» امسال در مجموع نامزد ۱۶ نامزدی امی از جمله نامزدی‌هایی برای «سیدنی سویینی» در بخش بهترین بازیگر زن نقش مکمل در یک سریال درام، «مارتا کلی» در بخش بهترین بازیگر زن مهمان در یک سریال درام و «کولمن دومینگو» در بخش بهترین بازیگر مرد مهمان در یک سریال درام شده است.

به گزارش ۳۰نما، «زندیا» در واکنش به این دستاورد در مصاحبه با «ونتی فر» می‌گوید: «واقعاً باورکردنی نیست. این سریال ارزش برای من و همه افرادی که در تولیدش مشارکت می‌کنند دارد. از جان و دل براییش مایه می‌گذارند، و بسیار خوش‌شانس بوده‌ام که این دستاورد را با آن‌ها سهیم شده‌ام. همین حالا با افراد خیلی زیادی فیس‌تایم کرده‌ام و باید پیام‌های زیادی ارسال کنم. اما به اعضای تیم‌مان و کاری که با هم انجام می‌دهیم افتخار می‌کنم. خیلی خیلی افتخار می‌کنم.»

مراسم اهدای جوایز امی هفتاد و چهارم ۱۲ سپتامبر از ان‌بی‌سی پخش خواهد شد.

 

زندیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین