کد خبر: 66214 A

آنجلینا جولی، ماریا کالاس، اپرا

آنجلینا جولی در نقش اسطوره اپرا

آنجلینا جولی در نقش اسطوره اپرا

آنجلینا جولی با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «مسئولیت زندگی و میراث ماریا را بسیار جدی می‌گیرم. تمام تلاشم را می‌کنم تا در این چالش موفق شوم.»

ایران آرت: انجلینا جولی به فیلم بیوگرافیکال بعدی پابلو لارائین ملحق شد. این فیلم به نویسندگی استیون نایت بر اساس زندگی «ماریا کالاس» اسطوره اپرا به تولید می‌رسد. نایت و لارائین در فیلم‌های «جکی» (Jackie) و «اسپنسر» (Spencer) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

هالیوود ریپورتر گزارش داده است که فیلمبرداری این پروژه از تابستان سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. کالاس علاوه بر اینکه یکی از برجسته‌ترین هویت‌های اپرای قرن بیستم بود، رابطه پیچیده‌ای با «رناتا تبالدی» خواننده ایتالیایی اپرا داشت. این خواننده یونانی-آمریکایی در سراسر عمر با نزدیک-بینی نیز در نبرد بود و در دهه ۱۹۵۰ کاهش وزن معروفی داشت.

جولی با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «مسئولیت زندگی و میراث ماریا را بسیار جدی می‌گیرم. تمام تلاشم را می‌کنم تا در این چالش موفق شوم. پابلو لارائین کارگردانی است که مدت‌هاست او را تحسین می‌کردم. این فرصت برای بازگویی جزئیات بیشتر سرگذشت ماریا با او، و با فیلمنامه‌ای از استیون نایت، یک رؤیا است.»

به گزارش ۳۰نما، جولی اخیراً تولید «بدون خون» (Without Blood) را به عنوان چهارمین فیلم بلندش در مقام کارگردان به پایان رسانده و شکایتی ۲۵۰ میلیون دلاری از «برد پیت» ثبت کرده است.

فیلم بعدی لارائین کمدی خون‌آشامی «ال کنده» است که قرار در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. نایت به‌تازگی سریال محبوب «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) را به پایان رسانده و برای خاتمه دادن به داستان این مجموعه با یک فیلم بلند برنامه‌ریزی می‌کند.

 

آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین