کد خبر: 66634 A

جانی دپ، کریس راک

پرجستجوترین بازیگران سال ۲۰۲۲ در گوگل کدامند؟

پرجستجوترین بازیگران سال ۲۰۲۲ در گوگل کدامند؟

گوگل به تازگی فهرست جستجوشده‌ترین بازیگران و شخصیت‌های یک سال گذشته را منتشر کرده است.

ایران آرت: نام «جانی دپ» در طول سال ۲۰۲۲ بیش از «امبر هرد»، «ویل اسمیت»، «کریس راک» و «جیدا پینکت اسمیت» در گوگل جستجو شده است. گوگل به تازگی فهرست جستجوشده‌ترین بازیگران و شخصیت‌های یک سال گذشته را منتشر کرده است.

این پنج سلبریتی علاوه بر قرار گرفتن در پنج رتبه اول فهرست جستجوشده‌ترین بازیگران، چهار جایگاه از پنج رتبه اول فهرست کلی «افراد» را نیز به دست آورده‌اند و تنها فرد غیر-بازیگر این فهرست «ولادیمیر پوتین» است که در رتبه چهارم ایستاده.

به گزارش ۳۰نما، «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) و به دنبال آن «بلک آدام» (Black Adam) و «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) جستجوشده‌ترین فیلم‌های سال و «سرخوشی» (Euphoria) و «خاندان اژدها» (House of the Dragon) هر از شبکه اچ‌بی‌او جستجوشده‌ترین سریال‌های سال نامیده شده‌اند.

نزاع حقوقی دپ علیه هرد در ویرجینیا و حادثه شب اسکار نود و چهارم یا حواشی زندگی شخصی «ازرا میلر» به روشنی در بالا رفتن نام این بازیگران در فهرست گوگل دخیل بوده است. «ایوان پیترز» نیز به لطف سریال جنجالی «دامر – هیولا: داستان جفری دامر» (Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story) نتفلیکس راه‌یافته دیگری به این فهرست است.

 

جانی دپ ویل اسمیت کریس راک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین