کد خبر: 66605 A

تارانتینو، جانی دپ

چرا تارانتینو علاقه‌ای به جانی دپ نشان نمی‌دهد؟

چرا تارانتینو علاقه‌ای به جانی دپ نشان نمی‌دهد؟

کارگردان «قصه عامه‌پسند» فاش کرده است که در مقابل انتخاب دپ مقاومت کرده است.

ایران آرت: کوئنتین تارانتینو به «فهرست دلخواه» بازیگرانی که برای فیلم «قصه عامه‌پسند» (Pulp Fiction) انتخاب شده بودند واکنش نشان داده و فاش کرده است که با انتخاب «جانی دپ» برای این فیلم مخالفت کرده است. این فهرست اخیراً در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده بود.

تارانتینو در مصاحبه با پادکست «۲ خرس، ۱ غار» (2 Bears, 1 Cave) می‌گوید تمایلی به انتخاب دپ برای نقش «پامپکین» که در نهایت به «تیم راث» رسید نداشته است: «در اینترنت می‌بینم که فهرست دلخواه من از بازیگران «قصه عامه‌پسند» به گردش افتاده، دست به دست می‌شود اما این فهرست من نیست. آن فهرست نیست، واقعاً نیست.»

فیلمساز ادامه می‌دهد:‌ «دقیقاً نمی‌دانستم که چه بازیگری را برای آن نقش می‌خواهم، بنابراین فهرست درازی با نام‌های بسیار زیاد نوشتم. می‌خواستم از پیش تأییدیه آن‌ها را بگیرم و نمی‌دانستم که جواب می‌دهد یا نه، و آیا حس آن بازیگر را می‌پسندم یا نه، و یا اینکه آیا آن‌ها خوب عمل می‌کنند یا نه اما می‌خواستم تأیید شوند.»

تارانتینو ادامه می‌دهد:‌ «همه جا پخش شده اما هدف در واقع این بود، می‌خواستم که بررسی‌اش کنم و همه گزینه‌ها را بنویسم اما از طرفی بسیار خودرأی هم بودم.»

به گزارش ۳۰نما، این کارگردان سپس می‌گوید استودیو انتخاب راث به جای دپ را زیر سؤال برده و ترجیح می‌داده این نقش ابتدا به بازیگران دیگری پیشنهاد شود. تارانتینو در پاسخ می‌گوید: «آیا فکر می‌کنید به جانی دپ در نقش پامپکین فکر می‌کنید، نقشی که صحنه افتتاحیه و اختتامیه را دارد، آیا فکر می‌کنید انتخاب او به فروش فیلم کمک می‌کند؟»

تارانتینو اخیراً ادعا کرده بود که بازیگران فیلم‌های مارول ستاره نیستند. این اظهارات واکنش «سیمو لیو» و «ساموئل ال. جکسون» را برانگیخت. جکسون گفته بود: «چادویک بوزمن پلنگ سیاه است. نمی‌توانید انکارش کنید، او یک ستاره سینما است.»

جانی دپ تارانتینو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین