کد خبر: 66704 A

آنجلینا جولی، سازمان ملل متحد

آنجلینا جولی پس از ۲۰ سال از سازمان ملل کناره‌گیری کرد

آنجلینا جولی پس از ۲۰ سال از سازمان ملل کناره‌گیری کرد

ستاره هالیوود اعلام کرد: پس از ۲۰ سال همکاری با نظام سازمان ملل احساس می‌کنم که وقت آن رسیده به روش دیگری عمل کنم. در سال‌های آینده هر کاری از دست من بربیاید برای حمایت از پناه‌جویان و دیگر افراد بی‌سرپناه انجام خواهم داد.

ایران آرت: آنجلینا جولی اعلام کرد که پس از ۲۰ سال از مقام نمایندگی ویژه سازمان ملل متحد در امور پناه‌جویان کناره‌گیری می‌کند. جولی با انتشار بیانیه‌ای در اینستاگرام از این سازمان قدردانی می‌کند.

این بازیگر ۴۷ ساله می‌نویسد: «پس از بیش از ۲۰ سال، امروز از همکاری با آژانس پناه‌جویان ملل متحد کناره‌گیری می‌کنم. به بسیاری از فعالیت‌های سازمان باور دارم، به‌ویژه نجات جان افراد از طریق امدادهای اورژانسی. این سازمان پر از انسان‌های شگفت‌انگیزی است که زندگی مردم را دگرگون می‌کنند.»

جولی ادامه می‌دهد: «پناه‌جویان انسان‌هایی‌اند که در دنیا بیش از همه تحسین می‌کنم و و تا آخر عمر خود را وقف همکاری با آن‌ها می‌کنم. امروز با سازمان‌هایی همکاری می‌کنم که افردای تحت تأثیر این تنش‌ها مستقیماً آن‌ها را مدیریت می‌کنند، و صدای آن‌ها را بلندتر می‌کند.»

به گزارش ۳۰نما، بازیگر «آقا و خانم اسمیت» (Mr & Mrs Smith) و «تحت تعقیب» (Wanted) با انتشار بیانیه مشترکی با سازمان ملل متحد می‌گوید از فرصتی که به او داده شده «قدردان» است. او در سال ۲۰۱۲ پس از بیش از یک دهه فعالیت به عنوان «سفیر خیرخواهی»، به مقام «فرستاده ویژه» سازمان رسیده بود.

جولی اضافه می‌کند:‌ «در سال‌های آینده هر کاری از دست من بربیاید برای حمایت از پناه‌جویان و دیگر افراد بی‌سرپناه انجام خواهم داد. پس از ۲۰ سال همکاری با نظام سازمان ملل احساس می‌کنم که وقت آن رسیده به روش دیگری عمل کنم، مستقیماً با پناه‌جویان و تشکیلات محلی در ارتباط باشم و از تلاش آن‌ها برای رسیدن به راه حل حمایت کنم.»

 

آنجلینا جولی سازمان ملل متحد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین