کد خبر: 66896 A

کیت وینسلت

ویدئویی که باعث افزایش محبوبیت کیت وینسلت شد

ویدئویی که باعث افزایش محبوبیت کیت وینسلت شد

کیت وینسلت با یک گزارشگر تازه‌کار و نوجوان شبکه آلمانی «زد‌دی‌اف» برخورد کرد و رفتاری ستایش‌برانگیز در واکنش به دلواپسی او نشان داد.

ایران آرت: کیت وینسلت که این روزها در حال مشارکت در تور مطبوعاتی فیلم «آواتار: راه آب» (Avatar: The Way of Water) است، با یک گزارشگر تازه‌کار و نوجوان شبکه آلمانی «زد‌دی‌اف» برخورد کرد و رفتاری ستایش‌برانگیز در واکنش به دلواپسی او نشان داد. ویدیوی دلگرم‌کننده اظهارات وینسلت به این گزارشگر در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و طی کمتر از ۲۴ ساعت از ۱ میلیون بازدید گذر کرده است.

گزارشگر نوجوان شبکه در این ویدیو به بازیگر برنده اسکار می‌گوید: «این اولین بارم است.» وینسلت با شنیدن این جمله مصاحبه را متوقف می‌کند و می‌گوید: «خیلی خوب، می‌دانی چه می‌کنیم؟ وقتی مصاحبه تمام شد، بهترین مصاحبه تاریخ خواهد شد. می‌دانی چرا؟ چون ما تصمیم گرفته‌ایم که باشد. همین حالا تصمیم گرفتیم، من و تو، یک مصاحبه واقعاً عالی خواهد شد.»

وینسلت ادامه می‌دهد: «هرچه دوست داشتی می‌توانی از من بپرسی، و نیازی نیست بترسی. همه‌چیز عالی خواهد بود. خوب؟ موفق می‌شوی. خیلی خوب، بیا انجامش دهیم!»

به گزارش ۳۰نما، وینسلت در «راه آب» نقش شخصیتی به نام رونال را بازی می‌کند که همسر رهبر قبیله متکایینا است. این شخصیت با وجود اینکه باردار است در میدان نبرد حضور پیدا می‌کند. «جیمز کامرون» نویسنده و کارگردان فیلم پیش‌تر در مورد او گفته بود: «همه همیشه از از توانمندسازی زن حرف می‌زنند. اما آن چه بخشی از زندگی زن است که ما به عنوان مرد تجربه نمی‌کنیم؟ من فکر کردم: «خوب اگر واقعاً بخواهید تا آخر راه توانمندسازی زن بروید، بیایید یک جنگجوی زن را داشته باشیم که در یک میدان نبرد شش ماهه باردار است.»

«آواتار: راه آب» با عبور از فروش ۱.۷ میلیارد دلاری در سراسر دنیا به هفتمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شده است.

 

کیت وینسلت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین