کد خبر: 66971 A

بازداشت هنرمندان ، هنرمندان بازداشتی ، هنرمندان جاسوس

ادعای یک بازیگر: در فرهنگ و هنر جاسوس‌هایی مانند علیرضا اکبری داریم

ادعای یک بازیگر: در فرهنگ و هنر جاسوس‌هایی مانند علیرضا اکبری داریم

روزنامه صدا و سیما در زیر تیتر « رصد جاسوسان عرصه فرهنگ و هنر » گفته های بازیگر آثاری مانند نفوذی و روزهای ابدی را منتشر کرده است.

ایران آرت: جام جم نوشته است : نشست چهل ‌و یکمین جشنواره،حاشیه پررنگی نیز داشت. این جشنواره که به‌دلیل ناآرامی‌های اخیر در کشور تاکنون در سکوت خبری به کار خود ادامه داده در حاشیه نشست خبری، مهمان هوشنگ توکلی، هنرمند پیشکسوت بود.

توکلی در این مراسم با اشاره به جهاد تبیین مد نظر رهبری گفت: ما گزارشی پیش از کرونا خدمت رهبری ارائه و اعلام کردیم یک میلیون فارغ التحصیل رشته هنر داریم که طی سال‌های گذشته آماری شگفت‌انگیز در سراسر کشور است. به‌رغم این‌که رهبری در آن جلسه فرمودند این گزارش اعلام شود و با هنرمندان همکاری بیشتر صورت گیرد اما هنوز اتفاقی رخ نداده است.

توکلی با اشاره به اعدام علیرضا اکبری به‌عنوان جاسوس گفت: این اقدام گشایشی در حوزه دیدگاه‌های نظام ایجاد کرد. تا دل‌تان بخواهد از این جاسوس‌ها در۴۰سال گذشته داشته‌ایم. در عرصه فرهنگ و هنر هم از این جاسوس‌ها داریم که مورد رصد نیروهای امنیتی هستند.

توکلی یادآور شد: در این ۴۰سال در عرصه تئاتر خیلی کارها انجام شده. قدیمی‌ها معتقد بودند چراغ تئاتر به هرشکلی باید روشن نگه داشته شود.

وی به تحریم برخی چهره‌ها در مواجهه با جشنواره‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در مواجهه با این تحریم‌های بچگانه و عقب افتاده آرزو می‌کنم هرچه زودتر اهل قلم به آن بپردازند تا ما به عقلانیت نزدیک شویم و از این مسائل دور شویم. خوشحالم در این سن شاهد چهل و یکمین جشنواره تئاتر هستم، چون می‌دانم پربار است.

 

پایان مطلب روزنامه جام جم 

 

هوشنگ توکلی هنرمندان بازداشتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین