کد خبر: 67894 A

مثلث عشقی ، محسن تنابنده ، هوتن شکیبا

ببینید: وقتی محسن تنابنده و هوتن شکیبا عاشق یک زن می شوند

ببینید: وقتی محسن تنابنده و هوتن شکیبا عاشق یک زن می شوند

محسن تنابنده ، هوتن شکیبا و هدی زین‌العابدین؛ آیا یک مثلث عشقی در راه است یا کشمکش دراماتیک.

ایران آرت: سریال «رهایم کن» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و نویسندگی مجید مولایی، سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی این روزها در حال پخش است.

«رهایم کن» روایت‌گر قصه‌ای اجتماعی و خانوادگی است که قصه آن در دهه ۱۳۵۰ روایت می‌شود و در خلاصه داستان آن آمده است: «هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است، در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است.

حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آن‌ها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند…

محسن تنابنده ، سریال رهایم کن

محسن تنابنده ، هوتن شکیبا ، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی از بازیگران این سریال هستند و تا امروز ۱۰ قسمت از «رهایم کن» پخش شده است.

محسن تنابنده ، سریال رهایم کن

تهیه کننده این سریال معتقد است: معمولاً سریال‌های تاریخی با بودجه دولتی ساخته می‌شوند و در این آثار مدیران تلویزیون علاقه‌مند هستند که رویکردهای خاصی مثل انقلاب و دیگر مسائل سیاسی را مدنظر قرار دهند و کمتر مسئله این آثار آدم‌های معمولی بودند. تا پیش از اینکه پلتفرم‌ها وارد عرصه تولید آثار نمایشی بشوند هیچ سرمایه‌گذاری غیردولتی برای ساخت آثار تاریخی وجود نداشت و می‌توان گفت که تقریباً همه آثار تاریخی تا امروز وجه سیاسی‌شان پر رنگ‌تر است. با فعالیت پلتفرم‌ها این فرصت فراهم شد که ما بدون رویکرد سیاسی به تاریخ رجوع کنیم و قصه آدم‌های معمولی را در زمان‌های گذشته روایت کنیم.

محسن تنابنده هوتن شکیبا هدی زین العابدین مثلث عشقی سریال رهایم کن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین