کد خبر: 67921 A

جیمز باند| دنیل کریگ| ریچارد مدن

جیمز باند بعدی لو رفت؟

جیمز باند بعدی لو رفت؟

طرفداران پروپاقرص مجموعه فیلم‌های جیمز باند با پست جدید یک بازیگر انگلستانی تصور می‌کنند که او جیمز باند بعدی خواهد بود.

ایران آرت: در حالی که هویت جیمز باند بعدی هنوز به صورت معما باقی مانده است و یا این که چگونگی تغییرات لازم در روایت مورد نیاز پس از آخرین فیلم ۰۰۷ توسط تهیه کنندگان وجود دارد به نظر می رسد طرفداران جیمز باند حدس می زنند کدام بازیگر مجوز کشتن را دریافت می‌کند.

با توجه به این که دنیل کریگ پس از پنجمین و آخرین بازی خود در مجموعه فیلم‌های جیمز باند به نام «زمانی برای مردن نیست» (No Time to Die) در سال ۲۰۲۱، لباس باند را آویزان کرد، گمانه‌زنی‌ها در میان طرفدارانی که به دنبال سرنخ‌هایی هستند، زیاد است. طرفداران این مجموعه فیلم موفق تصور می‌کنند که این سرنخ را کشف کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، استنلی توچی و ریچارد مدن، بازیگران فیلم جدید «سیتادل» (Citadel) روز جمعه یک ویدیو را به صورت مشترک در اینستاگرامشان منتشر کردند. در این ویدیو، در حالی که هر دو نوشیدنی مورد علاقه مأمور ۰۰۷ را می‌نوشیدند، لبخند معناداری هم روی لب داشتند و همین باعث شده است که طرفداران تصور کنند ریچارد مدن، جیمز باند بعدی خواهد بود.

در حال حاضر، علاقه‌مندان به کتاب پاپا اسیدو، بازیگر مشهور بریتانیایی را به‌عنوان جیمز باند مورد علاقه خود در نظر دارند، اما سال گذشته مشخص شد ستارگانی چون؛ جیمز نورتون، رگه ژان-پیج، تام هاردی، چیوتل اجیوفور و هنری کویل ممکن است به‌عنوان جیمز باند بعدی انتخاب شوند. در عین حال، آرون تیلور جانسون نیز در یک تست بازیگری برای جیمز باند شرکت کرده است.

ادریس البا، یکی از ستاره‌هایی است که به‌طور قطعی از این نقش کناره‌گیری کرده است و اکنون، سریال تلویزیونی «لوتر» (Luther) او از اسپین‌آف خود در سینما لذت می‌برد، اما تا زمانی که تهیه‌کنندگان باربارا بروکلی و مایکل جی ویلسون انتخاب جدید خود را برای بازیگر تأیید نکنند، گمانه‌زنی‌هایی وجود خواهد داشت

 

جیمز باند دنیل کریگ ریچارد مدن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین