کد خبر: 68530 A

صدف عسگری| صدف عسگری کن| صدف عسگری جشنواره کن

صدف عسگری در جشنواره کن همه را شوکه کرد | عکس های صدف عسگری بازیگر آیه های زمینی

صدف عسگری در جشنواره کن همه را شوکه کرد | عکس های صدف عسگری بازیگر آیه های زمینی

صدف عسگری بازیگر ۲۵ ساله فیلم های آیه های زمینی و دسته دختران از بازیگران آینده دار سینما است که طی سال های اخیر در جشنواره های مختلفی نظیر کن، ونیز و برلین حضور پیدا کرده است.

ایران آرت: صدف عسگری از چهره های جدید سینمای ایران است که در سال های اخیر شهرت پیدا کرده است. روزهای نارنجی، مردن در آب مطهر و دسته دختران از مهمترین فیلم هایی است که صدف عسگری بازی کرده است. فیلم آیه های زمینی جدیدترین فیلم صدف عسگری است که در جشنواره فیلم کن به نمایش گذاشته شده است. به تازگی تصاویری از نوع پوشش صدف عسگری در جشنواره فیلم کن منتشر شده که حاشیه هایی را برای او به دنبال داشته است. پیش از این نیز استایل و پوشش صدف عسگری در سایر جشنواره های بین المللی با واکنش هایی همراه شده بود.

عصر روز سوم خرداد عوامل فیلم «آیه‌های زمینی» در فوتوکال این فیلم در جشنو‌اره کن حضور یافتند. مجید صالحی و صدف عسگری مشهورترین چهره های حاضر در این مراسم بودند.

«آیه‌های زمینی» دومین نوشته مشترک علی عسگری و علیرضا خاتمی است که به عنوان تنها نماینده ی رسمی ایران در جشنواره ی کن امسال حضور دارد.

ساعاتی پس از برگزاری مراسم فوتوکال، تصاویری از صدف عسگری در جشنواره کن منتشر شد که بحث های مختلفی را پیرامون پوشش او ایجاد کرد.

Biography of Sadaf Asgari (13) آرگا

صدف عسگری افغانی است یا ایرانی است؟

صدف عسگری متولد 5 مهر 1376 در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. برخی به واسطه دوستی بسیار نزدیک صدف عسگری با فرشته حسینی، بازیگر افغانستانی سینمای ایران و همسر نوید محمدزاده و همچنین بازی در فیلم های نوید محمودی کارگردان افغانستانی، گمان می‌ کنند این بازیگر هم اصالتی افغانی دارد اما صدف عسگری اصالتا ایرانی است. 

9016591c-b04e-4225-8a6a-4d1a41811513

صدف عسگری فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی بوده و از 20 سالگی وارد سینما شده است.

صدف خواهرزاده علی عسگری بازیگر و کارگردان ایرانی است که بصورت تجربی تئاتر را از مدرسه شروع کرد تا اینکه وارد رشته عکاسی در دانشگاه شد.

او همزمان با تحصیل کار فروشندگی در فروشگاه ها را هم تجربه کرده است و می گوید دوست ندارد که بیکار باشد و اگر زمانی در میان کارها تعطیل شود سریع مشغول کاری می شود.

صدف عسگری

سال 1396 به دعوت دایی اش علی در اولین فیلم بلند او بنام ناپدید شدن جلوی دوربین رفت که این فیلم در بخش افق های جشنواره 74 فیلم ونیز اکران شد.

صدف عسگری همچنین سال 96 در نقش مریم در فیلم نارنجی به کارگردانی آرش لاهوتی ظاهر شد که این فیلم در چهل و سومین دوره جشنواره فیلم تورنتو (TIFF) به نمایش درآمد.

پوشش متفاوت صدف عسگری در جشنواره برلین

پتو مسافرتی؟ کرم ابریشم؟ لباس خواب؟ و… اگر فکر می‌کنید این سوال‌ها مربوط به اجرای یک پانتومیم است؛ سخت اشتباه می‌کنید. این‌ها چند کامنتِ البته منفی زیر عکس صدف عسگری بازیگر ۲۴ساله سینما است که به خاطر بازی در فیلم سینمایی «تافردا» به جشنواره برلین ۲۰۲۲رفته بود. صدف در مراسم فوتوکال یک ست بلوز و شلوار راه راه گشاد، به رنگ زرد- خاکستری با کتانی پوشیده بود که با خود این انتقاد و کنایه‌ها را در فضای مجازی و زیر عکس‌های او نشاند. اما جریان لباسی که صدف بازیگر با استعداد و جوان پوشید و استایلی که برای خودش انتخاب کرد؛ چه بود؟

البته صدف همیشه هم با چنین پوشش‌هایی نبوده و به نظر می‌رسد در بعضی مواقع مثل همین یکی دو بار آخر در انتخاب لباس‌هایش این طور عمل کرده. اگر یک فرد عادی چنین لباسی را برای مهمانی و مراسمی انتخاب می‌کرد؛ می‌شد این طور حدس زد که خسته و کم‌حوصله بوده اما یک بازیگر هیچوقت نمی‌تواند با چنین بهانه‌هایی آن هم در مراسم رسمی که نماینده یک فیلم و یک کشور است؛ حاضر شود و حتما دلایلی برای انتخابش دارد؛ مثل خیلی از بازیگران خارجی که بارها یا لباسی که پوشیده‌اند باعث تعجب شده اند.

پوشش صدف عسگری در جشنواره برلین

شاید باورتان نشود اما صدف لباسی پوشیده بود که دو سال است مد شده! چون سلبریتی‌ها با انتخاب خودشان و یا در پشت صحنه استایلیست‌هایشان با لباس خواب‌های خود به خیابان زدند و مدی را ساختند که دیگر فقط برای خصوصی‌ترین اتاق نبود و در عمومی‌ترین فضاهای اجتماعی و رسمی استفاده داشت.

پوشش صدف عسگری در جشنواره برلین

این سبک لباس پوشیدن ناشی از زندگی با کرونا و محدودیت در خانه ماندن و فاصله‌گذاری اجتماعی بود و ستاره‌ها ثابت کردند بعد از سال‌ها پوشیدت لباس‌های خیلی سخت و رسمی؛ لباس خواب هم می‌تواند کاملا شیک و جذاب باشد و نه تنها با کفش اسپرت، دمپایی و صندل، بدون و جوراب و با جوراب که می‌توان با کفش‌های پاشنه‌دار و کیف‌های دستی ست کرد و آرایش هم داشت. پس قبل از اینکه به حساب صدف برسیم باید نگاهی به ستاره‌های خارجی داشته باشم.

عکس های صدف عسگری در جشنواره های جهانی

صدف عسگری با استایل های جسورانه شناخته می شود. او پیش از اتفاقات جنجالی جشنواره کن، در جشنواره فیلم ونیز و جشنواره فیلم استانبول نیز با دو استایل متفاوت خبرساز شده بود. 

تصاویر مربوط به حضور صدف عسگری در این دو رویداد بین المللی را ببینید.

صدف عسگری

7d321494-1bba-466e-9f41-cfed8c71c436
صدف عسگری در لباس سربازی

فرشته حسینی، بازیگر سینما و تئاتر که موفق شد دیپلم افتخار بهترین نقش مکمل زنِ جشنواره چهلم فجر را برای بازی در «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی کسب کند، عکسی از پشت صحنه این فیلم را منتشر کرد.

او در این عکس، در کنار صدف عسگری، دیگر بازیگر سینما که در فیلم «دسته دختران» بازی می‌کرد، دیده می‌شود.

فرشته حسینی با انتشار این عکس در استوری اینستاگرامش نوشت:« پرو/ قرنیه /مشکی»

فرشته حسینی، در لباس سربازی/ عکس

چهره صدف عسگری بر دیواری در فرانسه

چهره صدف عسگری و فرشته حسینی در نمایی از فیلم «یلدا» بر دیوار مقر کارگاه فیلمنامه نویسی گروپ ووست نقش بست.

کارگاه فیلمنامه نویسی گروپ ووست در استان بریتانی فرانسه و در شهر ساحلی برینیوگان چهره صدف عسگری و فرشته حسینی در نمایی از فیلم سینمایی «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی و تهیه کنندگی علی مصفا را بر دیوار مقر کارگاه فیلمنامه این گروه نقش کرد.

صدف عسگری صدف عسگری در کن صدف عسگری در جشنواره کن صدف عسگری آیه های زمینی صدف عسگری ازدواج بیوگرافی صدف عسگری عکس های صدف عسگری صدف عسگری افغانی صدف عسگری ایرانی صدف عسگری فیلم فیلم صدف عسگری
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین