کد خبر: 68585 A

بهرام افشاری| فسیل بهرام افشاری| قد بهرام افشاری

بهرام افشاری با سیاوش قمیشی همه را سورپرایز کرد | خوانندگی بهرام افشاری در تولد 36 سالگی اش

بهرام افشاری با سیاوش قمیشی همه را سورپرایز کرد | خوانندگی بهرام افشاری در تولد 36 سالگی اش

بهرام افشاری، بازیگر مشهور سینما، تلویزیون و تئاتر در سالروز تولد 36 سالگی خود ویدئویی از خوانندگی و نوازندگی اش منتشر کرد.

ایران آرت: بهرام افشاری از ستاره های نسل جدید بازیگران سینما و تئاتر ایران است. بهرام افشاری کار خود را در تئاتر آغاز کرد و در تئاتر توانست به موفقیت های خوبی دست یابد و سپس در تلویزیون و بعد در سینما شهرت فراوان کسب کرد. سریال پایتخت از جمله آثار پرطرفدار بهرام افشاری است که در آن در نقش بهتاش فریبا درخشید. بهرام افشاری همچنین در سینما نقش های بسیار موفقی در رحمان 1400 و فسیل ایفا کرده است. بهرام افشاری که این روزها لقب پولسازترین بازیگر سینما را به یدک می کشد به تازگی 36 ساله شده است. 

بهرام افشاری، بازیگر مشهور سینما، تلویزیون و تئاتر در سالروز تولد 36 سالگی خود ویدئویی از خوانندگی و نوازندگی اش منتشر کرد.

بهرام افشاری در این ویدئو آهنگ «پنجره» از سیاوش قمیشی را می خواند.

این ویدئو تا لحظه تنظیم این خبر در صفحه بهرام افشاری 250 هزار لایک خورده است. بسیاری از هنرمندان نیز تولد بهرام افشاری را تبریک گفته اند. محسن چاوشی نوشته «تولدت مبارک بهرام عزیز»، هوتن شکیبا نوشته «عزیزم مبارک باشه داداشم»، همچنین احمد مهرانفر هم نوشته است «تو بهترینی جان دل، بهرام عزیز تولدت مبارکمون باشه».

بهرام افشاری پولسازترین بازیگر ایران

بهرام افشاری روند موفقیت را پله به پله طی می کند. او حالا با فیلم فسیل پولسازترین بازیگر ایران شده است. بهرام افشاری نقش اصلی فسیل را بازی می کند که حالا پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است.

بهرام افشاری بازیگری است که تا همین چند سال پیش بیشتر برای تئاتری‌ها چهره شناخته شده‌ای بود و احتمالا هیچ‌کس پیش‌بینی نمی‌کرد که او روزگاری به ستاره گیشه سینماها تبدیل شود. در فیلمی که بازیگر چهره و اصطلاحاً «بفروشی» جز بهرام افشاری ندارد؛ بازیگری که با ایفای نقش بهتاش فریبا به شهرت و محبوبیت رسید، بیشترین نقش را در جذب تماشاگر ایفا کرده است.

بهرام افشاری در سینما پیش از بازی در سینمایی فسیل، با نقش‌آفرینی در فیلم‌های کمدی چون سگ‌بند، چشم و گوش بسته، رحمان ۱۴۰۰ و ... خود را به‌عنوان بازیگری طناز معرفی کرده بود. افشاری در این فیلم‌ها بیشتر در نقش‌های مکمل ظاهر شده بود و حالا نشان می‌دهد که در نقش اصلی هم می‌تواند در قامت یک ستاره پولساز ظاهر شود.

فیلم فسیل ۱۵۰ میلیارد تومان فروخت/ رکورد هزارپا شکسته می‌شود؟

به گزارش ایرنا، تعداد مخاطبان فسیل درحالی از مرز ۳ میلیون و ۳۵۳ هزار نفر فراتر رفته که این فیلم توانست با فروش شب گذشته، تعداد تماشاگران خود را از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مطرب عبور دهد.

با این آمار، فسیل تنها یک قدم تا رسیدن به عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم یک دهه اخیر سینمای ایران فاصله دارد. این گام البته برای فسیل، کمی بلند است چرا که این فیلم باید در فاصله ۵۰ روز دیگری که به روی پرده است، رکورد ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار نفری هزارپا را پشت سر بگذارد.

فسیل برای رسیدن به این قله، به حدود ۹۰۰ هزار مخاطب نیاز دارد که اگر این تعداد مخاطب در فاصله ۵۰ روز آینده محقق شود، با در نظر گرفتن فیمت بلیت، این فیلم علاوه بر اینکه رکورد هزارپا را خواهد شکست بلکه می‌تواند گیشه خود را به ۲۰۰ میلیارد تومان برساند که می‌تواند رکوردهای جذابی را برای این کمدی موزیکال به همراه داشته باشد.

سریال پایتخت ۶ سانسور شد/ عکس | ایران آرت

بهرام افشاری زندگی خودش را روایت کرد

جوجه تیغی اثری متفاوت از بهرام افشاری است و اولین تجربه این بازیگر در کارگردانی محسوب می‌شود. این نمایش اولین بار در سال ۹۴ روی صحنه رفت، در همان زمان با استقبال زیادی مواجه شد و اجرا‌های متعدد دیگر را در سال‌های ۹۵ و ۹۷ به دنبال داشت.

این تئاتر تک نفره از بهرام افشاری به گونه‌ای به نمایش کشیدن داستان زندگیش پیش از شهرت است و به گفته نقدکنندگان این اثر، تلفیقی از مونولوگ، کمی استندآپ کمدی و کمی ویدئوآرت است که نویسنده دست به خود تخریبی زده تا به شهرت برسد، و از نگاه ببینده‌ها تلفیقی از خنده و بغض در یک قاب و روی یک صحنه به نمایش درآورده و با به طنز کشیدن چهره اجتماع مخاطب را به خنده می‌اندازد و با طنزی تلخی قلب مخاطب را به درد می‌آورد و در نگاه انسان‌هایی که سختی کشیدن نه تنها خود تخریبی نیست بلکه واقعیتی قابل لمس است.

 

 

بهرام افشاری از کار در قنادی تا ستاره شدن در پایتخت

بهرام افشاری که با سریال پایتخت به شهرت بسیار چشمگیری رسید از روزهایی نوشت که در یک قنادی کار می‌کرده و در آرزوی حضور در سینماها بوده است. این بازیگر تصویری معنادار منتشر کرده که در آن پوستر فیلم "آقای سانسور" با بازی او در کنار همان قنادی نصب شده است.

به گزارش ایران‌ آرت، بازیگر سریال "پایتخت" با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی خود نوشت: "این عکس تمام خاطرات من تا سن ۲۰ سالگیمه.. کنار سینما مغازه قنادی بود که روزها اونجا کار میکردم و شب ها تو همین سکوی ورودی سینما بساط میزدم و با سودش به عشق دیدن قهرمانم تو سینما غرق رویا و ارزوهام میشدم ...الان پوستر یکی‌از فیلم‌های من اونجاست.

هدف منیت و غرور نیست. زندگی‌بالا و پایین داره چه در گذشته چه حال و چه اینده تلاش کردم خودم باشم با همه خوبی ها و بدی هام. هدف از گذاشتن این عکس فقط این بود که بگم به گذشتم افتخار میکنم و به تو دوست خوبم بگم به رویایت ادامه بده

ممنونم از فتاح عزیز بابت این عکس"

1111

بهرام افشاری فسیل بهرام افشاری قد بهرام افشاری عکس بهرام افشاری سریال بهرام افشاری بهرام افشاری پایتخت بهرام افشاری فسیل همسر بهرام افشاری ازدواج بهرام افشاری بهرام افشاری و همسرش بهرام افشاری عکس فیلم بهرام افشاری تولد بهرام افشاری بهرام افشاری سیاوش قمیشی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین