کد خبر: 69012 A

اصغر سمسارزاده| اصغر ترقه

اصغر ترقه با بیماری مبارزه می‌کند | خبرهای تازه از وضعیت اصغر سمسارزاده

اصغر ترقه با بیماری مبارزه می‌کند | خبرهای تازه از وضعیت اصغر سمسارزاده

بازیگر نقش اصغر ترقه در سریال خانه به دوش (مراد برقی) از وضعیت رو به بهبود خود خبر داد و تأکید کرد که وخامتی ندارد و به زودی به صحنه تئاتر برخواهد گشت.

ایران آرت: خبرهایی از بستری شدنِ اصغر سمسارزاده بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در بیمارستان ایرانمهر تهران منتشر شده است. 

این هنرمند پیشکسوت در گفت‌وگو با تسنیم این خبر را تأیید کرد اما این نکته را در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم یادآور شد حال او رو به بهبود است و بعد از یک هفته لحظاتی پیش از بیمارستان مرخص شد. 

او همچنین به این نکته اشاره کرد: به بیماری کرونا مبتلا شدم و ریه‌ام را درگیر کرد. اما خوشبختانه پزشکان زحمت کشیدند و بعد از 7 روز، مرخص شدم و به زودی به صحنه تئاتر برخواهم گشت. 

به گفته این هنرمند، به دنبال اجرای چند شب پیش در پردیس موسیقی باغ کتاب دچار سرگیجه شده و پس از آن به بیمارستان منتقل شده است. 

او همچنین روی این نکته تأکید کرد برخی در فضای‌مجازی نوشته‌اند حال اصغر سمسارزاده خوب نیست، خوشبختانه حال و احوالم رو به بهبود و وضعیت خوبی دارم. 

سمسارزاده از اواخر سال گذشته تاکنون در نمایش «خانه سالمندان بانوان» با بهزاد محمدی اجرای تئاتر دارد و با بهبودی او دوباره به صحنه برمی‌گردد. البته همچنان برنامه «صبح جمعه با شما» را هم دارد و این روزها‌ سریال نمایش‌خانگی «دیو و ماه پیشونی» هم با بازی او در فضای پلتفرم‌ها پخش می‌شود. 

 

اصغر سمسارزاده اصغر ترقه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین