کد خبر: 70438 A

تیلور سوئیفت، تیلور سویفت، خواننده، بازیگر

تیلور سوئیفت در سینما رکورد زد

تیلور سوئیفت در سینما رکورد زد

تیلور سوییفت به خاطر ثبت رکورد فوق‌العاده فیلم کنسرتش، باعث شد اکران «جن‌گیر: مؤمن» با یک هفته تأخیر مواجه شود.

ایران آرت: پیش‌فروش «تیلور سوییفت: تور ادوار» در ۲۴ ساعت اول به ۳۷ میلیون دلار رسید و در رده دوم بیشترین پیش‌فروش بلیت تاریخ سینمای آمریکا پس از «انتقام‌جویان: آخر بازی» قرار گرفت.

یونیورسال فیلم «جن‌گیر: مؤمن» را از ۶ اکتبر به ۱۳ اکتبر موکول کرد تا همزمان با فیلم کنسرت «تور ادوار» اکران نشود. پنجشنبه شب این هفته گزارش شد که پیش‌فروش بلیت فیلم «تور ادوار» از حالا و پس از یک روز به بیش از ۱۰ میلیون دلار رسیده است.

به گزارش 30نما، فیلم سوییفت مخاطبین زن را در تاریخ قبلی از «جن‌گیر: مؤمن» می‌ربود. فیلم مشابه «هالووین» (Halloween) دارای ۴۷ درصد مخاطب زن در هفته اول اکران بود. در هفته اول اکتبر قرار بود فیلم ابرقهرمانی «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) سونی با بازی «آرون تیلور جانسون» و «راسل کرو» اکران شود اما اعتصاب بازیگران و محدودیت‌هایش باعث شد که سونی این فیلم را به بهار سال ۲۰۲۴ موکول کند.

یونیورسال در سال ۲۰۲۱ قراردادی ۴۰۰ میلیون دلاری با پلتفرم استریم پیکاک منعقد کرد تا چندگانه «جن‌گیر» را پخش کند. در فیلم «جن‌گیر: مؤمن» قرار است «الن برستین» قبلی خود در فیلم‌های دهه ۱۹۷۰ را تکرار کند.

یکی از مدیران کمپانی‌های پخش‌کننده میزان پیش‌فروش بلیت فیلم کنسرت سوییفت را با «بعضی از فیلم‌های مارول» مقایسه کرده است. فیلم «جاودانگان» (Eternals) مارول پیش از اکران ۱۳ میلیون دلار بلیت پیش‌فروش کرده بود در حالی که پیش‌فروش «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (Star Wars: The Force Awakens) که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ آمریکاست، به ۲۰ میلیون دلار در روز اول می‌رسید.

تیلور سوئیفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین