کد خبر: 55150 A

سوپرایز هیلاری منتل در راه است

سوپرایز هیلاری منتل در راه است

کتاب بعدی هیلاری منتل که یک سوپرایز ویژه برای هوادارانش خواهد بود مجموعه داستان کوتاه الهام گرفته شده از دوران کودکی خودش است.

ایران آرت: بر اساس گزارش‌های منتشر شده در سایت‌های انگلیسی گفته می‌شود کتاب بعدی هیلاری منتل نویسنده مشهور انگلیسی یک مجموعه داستان کوتاه الهام گرفته شده از دوران کودکی خودش خواهد بود.

هیلاری منتل نویسنده و منتقد ادبی انگلیسی که در سال ۲۰۰۹ میلادی، کتاب وی به نام تالار گرگ‌ها برنده جایزه ادبی بوکر و در سال ۲۰۱۰ برنده جایزه والتر اسکات شد. روزنامه بریتانیایی گاردین، هیلاری منتل را یکی از برجسته‌ترین نویسندگان زنده و معاصر این کشور معرفی کرده ‌است.

به گزارش ایبنا منتل سال گذشته از آخرین رمان سه‌گانه توماس کرامول با عنوان "نور و آیینه" رونمایی کرده بود. وی گفته بود که برای نوشتن این رمان هشت سال زمان صرف کرده است. این کتاب یکی از پرطرفدارترین رمانهای سال های اخیر محسوب می‌شود که این استقبال از دو رمان قبلی سه گانه توماس کرامول آغاز شد.

مجموعه داستان کوتاه جدید منتل قرار است سال آینده میلادی با عنوان "آموزش صحبت ‌کردن"  از سوی انتشارات هالت وارد بازار کتاب بریتانیا شود که در حقیقت با الهام از داستان‌های حقیقی دوران کودکی خود نویسنده است.

منتل عنوان نخستین زن برنده‌ دو جایزه بوکر را در جهان دارد و تاکنون ۱۳ کتاب نوشته است. او پیش از این مجموعه داستان‌ کوتاهی را با محوریت شخصیت مارگارت تاچر، سیاستمدار معروف انگلیسی، به چاپ رساند و رویکردش نسبت به این چهره سیاسی حاشیه به پا کرد.

 

نویسنده زن نویسنده هیلاری منتل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین