کد خبر: 61037 A

تقدیر پائولو کوئلیو از موتورسوار کیمیاگر هندی/ عکس

تقدیر پائولو کوئلیو از موتورسوار کیمیاگر هندی/ عکس

پائولو کوئلیو، یکی ‌از پرخواننده ‌ترین و تاثیرگذارترین ‌نویسندگان ‌دوران معاصر است و رمان‌های او بین مردم عامه در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است.

ایران آرت: پائولو کوئلیو نویسنده معاصر و مشهور برزیلی در آخرین پست خود در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر از اقدام موتورسوار هندی برای تبلیغ رمان کیمیاگر تشکر کرد. پائولو کوئلیو، یکی ‌از پرخواننده ‌ترین و تاثیرگذارترین ‌نویسندگان ‌دوران معاصر است و رمان‌های او بین مردم عامه در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است.

برخی‌ او را کیمیاگر واژه‌‌ها می‌ دانند و برخی‌ دیگر، پدیده‌ ای‌ عامه‌‌پسند. اما در هر حال‌، کوئلیو یکی‌ از تاثیرگذارترین‌ نویسندگان‌ قرن‌ حاضر است‌. خوانندگان‌ بی‌‌شمار او از ۱۵۰ کشور، فارغ‌ از فرهنگ‌ و اعتقادات‌ خود، او را نویسنده‌‌ مرجع‌ دوران‌ ما کرده‌‌اند. کتاب‌‌های‌ او به‌ ۵۶ زبان‌ ترجمه‌ شده و جدای‌ از آن‌ که‌ همواره‌ در فهرست‌ کتاب‌‌های‌ پرفروش‌ بوده‌‌اند.

به گزرش ایبنا، یک موتورسوار اهل شهر ساحلی چرای کشور هندوستان تصاویری از رمان کیمیاگر نوشته کوئلیو را حمل می‌کند و به همه توصیه می‌کند این رمان را مطالعه کنند. توئیت کوئلیو نیز موجب شهرت این موتورسوار شده؛ به‌طوری که مردم عادی بیشتر به او توجه می‌کنند.

https://www.ibna.ir/images/docs/000310/n00310592-b.jpg

کیمیاگر چاپ سال 1988 از رمان‌های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم جهان است. این کتاب در بیش از ۱۵۰ کشور دنیا منتشر و به بیش از ۵۲ زبان ترجمه شده ‌است و تا کنون بیش از ۵۰‌میلیون جلد فروش داشته است. این رمان دربارهٔ چوپانی اسپانیایی به نام سانتیاگو است که در رویای خود، محل گنجی مدفون را در حوالی اهرام مصر مشاهده می‌کند و به قصد تحقق‌بخشیدن به این رویا -که آن را افسانهٔ شخصی خود می‌خواند- وطنش، آندلس را رها می‌کند و رهسپار صحرای آفریقا می‌شود.

آقای پرادیپ صاحب این موتورسیکلت خودش دوبار رمان کوئلیو را خوانده و خودش را یکی از طرفداران این رمان معرفی می‌کند. او در هر محله‌ای با مسافرانش درباره قصه رمان بحث و گفتگو می‌کند و دوست دارد آنها یک بار این اثر را بخوانند.

 

پائولو کوئلیو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین