کد خبر: 61657 A

حمله تند فرزند حسین پناهی به رسول نجفیان/ آقای شاعر در قبرستان زندگی می‌کرد؟

حمله تند فرزند حسین پناهی به رسول نجفیان/ آقای شاعر در قبرستان زندگی می‌کرد؟

فرزند حسین پناهی در واکنش به صحبت‌های رسول نجفیان درباره پدرش گفته که پدرش هرگز جنگ‌زده نبود و این‌ها داستان هندی است که نجفیان از خودش درآورده است.

ایران آرت: پسر حسین پناهی روایت رسول نجفیان از زندگی آن مرحوم را زاییده تخیل نجفیان دانست و در واکنش تندی خطاب به او گفت "فکت را ببند"!

چندی قبل رسول نجفیان در برنامه "مهلا" و در پاسخ به درخواست مجری برای صحبت درباره حسین پناهی، چیزهایی در مورد او گفت که با واکنش تند سینا پناهی، پسر مرحوم حسین پناهی مواجه شد. به گزارش تازه نیوز، سینا پناهی در صفحه اینستاگرام خود درباره اظهارات رسول نجفیان گفت که حرف‌هایی که زده۱۰ درصد راست بوده و ۹۰ درصد مابقی را از خودش درآورده! او در ادامه با ابراز ناراحتی از این که چرا در برنامه‌ای که راجع به چیز دیگری بوده، نجفیان درباره حسین پناهی حرف زده، گفت: او همیشه همین‌طور بوده. چند سال پیش هم به خاطر برخی مصاحبه‌هایش به او گفتم مواظب فکت باش. ولی انگار باز موتورش گرم شده و دوباره شروع کرده!

رسول نجفیان درباره حسین پناهی چه گفته بود؟

اما رسول نجفیان چه گفته بود که تا این حد پسر حسین پناهی را خشمگین کرده؟ نجفیان گفته بود که حسین پناهی "جنگ‌زده" بوده و به خاطر جنگ به همراه خانواده به تهران نقل مکان و همراه دو فرزندش در یک قبرستان زندگی می‌کرد؛ گاهی هم سفره‌شان را روی یکی از قبرها پهن می‌کرده تا این‌که فردی که در آن قبر مدفون بوده به خواب همسر حسین پناهی می‌آید و می‌گوید مگر من میز ناهارخوری شما هستم! و از آن‌ها می‌خواهد آن جا را ترک کنند.

پسر پناهی در واکنش به این حرف‌ها گفته که پدرش هرگز جنگ‌زده نبود و این‌ها داستان هندی است که نجفیان از خودش درآورده! سینا پناهی در پایان حرف‌هایش نجفیان را تهدید می‌کند که در صورتی که بار دیگر درباره پدر او صحبت کند از او شکایت خواهد کرد.

 

رسول نجفیان حسین پناهی سینا پناهی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    این آقا هرکی هست حرف مفت زده. مرحوم حسین پناهی در سعادت آباد کوی فراز شهرک بوعلی ساکن بود.

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین