کد خبر: 70799 A

دبی کالچر | کتابخانه محمد بن راشد| MBRL | Dubai Culture

دبی کالچر و کتابخانه محمد بن راشد و دومین مجمع انتشارات دیجیتال

دبی کالچر و کتابخانه محمد بن راشد و دومین مجمع انتشارات دیجیتال

دبی کالچر و کتابخانه محمد بن راشد، دومین مجمع انتشارات دیجیتال را برگزار می کنند.

ایران آرت : با مشارکت بنیاد کتابخانه محمد بن راشد (MBRL)، اداره فرهنگ و هنر دبی Dubai Culture (فرهنگ دبی)، دومین دوره انجمن انتشارات دیجیتال را برای دومین سال متوالی در چهارشنبه، 25 اکتبر راه اندازی می کند.

هدف این انجمن تقویت نقش فرهنگ دبی در رسیدگی به چالش های پیش روی بخش نشر دیجیتال و بحث در مورد راه حل های نوآورانه و توصیه های قابل اجرا برای حمایت از توسعه این بخش حیاتی است.

این انجمن که توسط کتابخانه محمد بن راشد (MBRL) میزبانی می‌شود، قرار است متخصصان، دانشگاهیان، ناشران، متخصصان، روشنفکران و نویسندگان را جذب کند که با تجارب، ایده‌ها و دیدگاه‌های خود، مجمع را غنی کنند.

جلسه اصلی با عنوان "آینده انتشارات دیجیتال در امارات متحده عربی" با حضور محمد الزرونی، معاون مدیر کل بخش اطلاعات و دولت دیجیتال و دکتر عبدالرحمن المعینی، دستیار معاون وزیر در بخش مالکیت معنوی در وزارت اقتصاد، و دکتر افرا عتیق، شاعر اماراتی و مدیریت جلسه بر عهده ایوب یوسف خواهد بود.

این انجمن با یک کارگاه مقدماتی که توسط مرکز امنیت الکترونیک دبی با عنوان "انتشار ایمن در پلتفرم های دیجیتال" برگزار می شود، آغاز می شود.

این کارگاه به جنبه‌های مرتبط با امنیت محتوا در پلتفرم‌های دیجیتالی می‌پردازد که ممکن است ناشر در معرض آن قرار گیرد.

به‌ علاوه، «آزمایشگاه طوفان فکری» از انتشارات اماراتی برای بحث در مورد دیدگاه‌ها و توصیه‌های آینده‌شان برای انتشار دیجیتال استفاده می‌کند.

این انجمن شامل جلسات تعاملی موازی خواهد بود. اینها عبارتند از: انتشارات در عصر دیجیتالی شدن (هوش مصنوعی، فرصت ها، چالش ها)، با مدیریت ایمان آل یوسف، و با حضور شریف بکر، مدیر انتشارات العربی، و شادی الحسن، مدیر اجرایی شرکت روفوف. بازار نشر دیجیتال (تکامل و آینده)، شاهد مشارکت جناب رشید آل کوس، مدیر اجرایی انجمن ناشران امارات، نویسنده امیره ابوقدرا، شریک هم‌بنیانگذار در کتابخانه و انتشارات GHAF، و نویسنده آلیازیا خلیفه السویدی خواهد بود. مدیر و موسس الفلک برای ترجمه و نشر، جلسه را غیث الحواسانی مدیریت می کند.

کتابخانه محمد بن راشد (MBRL)

جلسه دیگری که به موازات دو جلسه دیگر برگزار می شود، «فناوری های انتشارات دیجیتال: بین تأثیر و تأثیر» است که توسط امل شیخان مدیریت می شود و با حضور آقای احمد آل یاسی از انجمن مالکیت معنوی امارات و آقای مصطفی یوسف، برگزار می شود.

از دانشکده های عالی فناوری این انجمن همچنین میزبان یک نشست مجازی با عنوان «نقش انتشارات دیجیتال در پایداری» با حضور دکتر عماد ابوعید و مدیریت راشا رمضان خواهد بود.

تالار نشر دیجیتال فضایی خلاقانه و تعاملی را از طریق رسانه های روفوف، نون و زودیاک برای مخاطبان خود فراهم می کند که با همکاری گروهی از کارشناسان و متخصصان، راه های انتشار آثارشان از طریق اپلیکیشن های صوتی و دیجیتالی کتاب، راه های فهرست کردن، تبلیغ و نمایش آنها را معرفی می کند.

 

دبی کالچر کتابخانه محمد بن راشد آل مکتوم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین