کد خبر: 13710 A

حالا فصل یقه اسکی است + آلبوم عکس استایل زنانه زمستانی

حالا فصل یقه اسکی است + آلبوم عکس استایل زنانه زمستانی

بلوز یقه اسکی یکی از لباس‌هایی است که استفاده از آن به مهارت نیاز دارد.

ایران آرت: بلوز های یقه اسکی معمولا جزو اولین انتخاب های ما هنگام لباس پوشیدن نیستند، اما خوشبختانه به لطف طراحان مد ، رهنمود های بسیار کاربردی و مفیدی در این زمینه ارائه می شود که با هم نگاهی به آنها می اندازیم. 

یکی از آسان ترین روش ها ؛ ست کردن بلوز یقه اسکی با شلوار جین و پوتین است که میتوان این استایل ساده را در پاییز امسال با افزودن کیف ، کت یا زیور آلات خاص ، مد روز تر کرد. 

چنانچه ترکیب متداول فوق را دوست ندارید ، به جا ی شلوار جین ، میتوان از یک دامن شیک و یا شلوارک استفاده کرد.

بلوز های یقه اسکی که در انواع رنگ ها و مدل ها تولید می شوند یکی از بهترین انتخاب ها در روزهای سردتر سال، برای پوشیدن زیر پلیور های گشاد و کت های گرم هستند. 

بلوزهای یقه اسکی با طرح ها و بافت های متفاوت و غیر معمول به خوبی با شلوار جین ، ست می شوند و ظاهر بسیار شیکی به شما می بخشند.

هنگام خرید یقه اسکی، تنها به رنگ های سفید، سیاه و رنگ بدن بسنده نکنید و ازطیف رنگی متنوع ترو سرزنده تر( شبیه رنگ های مورد استفاده در سبک پاپ ) بهره ببرید. 

پلیور های سایز بزرگ و بلند یقه اسکی با چکمه های ساق بلند بالای زانو ، بسیار مد روز و شیک هستند و بیشتر طراحان مد ، یکی از آنها را در کمد لباس خود دارند.

بلوز یقه اسکی مشکی با کیف و پوتین و دامن مشکی ، یکی از کم ریسک ترین تیپ ها می باشد که میتوان در صورت تمایل با بکار بردن زیورآلات مختلف ، اندکی رنگ به ظاهر تمام مشکی خود بیفزائید.

 

گیتی محمدی

 

لباس زمستانی یقه اسکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین