کد خبر: 21304 A

ببینید: فشن شوی عجیب سگ‌ها

ببینید: فشن شوی عجیب سگ‌ها

آنتونی روبیو، طراح لباس مشهور، از لباس‌هایی که ستاره در مراسم مت گالا به تن داشتند الهام گرفت و لباس‌هایی را برای سگ‌ها طراحی و در شویی به نمایش گذاشت.

ایران آرت: مراسم سالانه جشن موسسه‌ لباس موسوم به «مت گالا»(Met Gala) با حضور مشهورترین چهره‌ های دنیای مد و هنر در موزه هنر متروپلیتن شهر نیویورک برگزار شد. اگر چه این مراسم به پایان رسید اما تاثیرات آن روی طراحان مد و فشن همچنان ادامه دارد.

به گزارش برترینها، آنتونی روبیو، طراح لباس مشهور، از لباس هایی که ستاره در مراسم مت گالا به تن داشتند الهام گرفت و لباس هایی را برای سگ ها طراحی و در شویی به نمایش گذاشت.

1684573_102

آنتونی می گوید: «من به حیوانات علاقه زیادی دارم و برای حقوق آنها ارزش قائلم. من صدای آنهایی هستم که قادر به سخن گفتن نیستند. من 2 سال است که اسپانسر سگ ها شده و لباس پوشیدن را به آنها آموزش داده ام. آنها نیز از این کار با خوشحالی استقبال می کنند و زمانی که من می خواهم لباسی به تن شان کنم، به روی دو پا در مقابل من آرام می ایستند. آنها حتی سرشان را بالا می گیرند تا لباس هایشان را دور گردن شان گره بزنم و روی سرشان کلاه بگذارم.»

1684579_153

1684580_120

بلیک لایولی و استلا مکسول 2 ستاره ای هستند که آنتونی از لباس هایشان در مراسم مت گالا الهام گرفت. او در مورد طراحی لباس سگ ها می گوید: «طراحی هر لباس 3 تا 5 روز زمان برد. من برای طراحی نهایی، که شامل طراحی کلاه ست شده با لباس بود، در کل یک هفته زمان گذاشتم. طراحی لباس، رنگ های بکار رفته در آن و تزیینات هر کدام زمان زیادی از من گرفت.»

1684575_991

کلاه این سگ، که نام او کیمباست، از مدل کلاه ریحانا الهام گرفته است.

1684576_420

کیمبا در این لباس منجوق دوزی شده، به آرامی ایستاده است. آنتونی می گوید: «این سگ ها در شوهای زیادی شرکت کرده اند که یکی از مهمترین هایشان هفته مد نیویورک بوده است.»

آنتونی می گوید: «ژست هایی که کیمبا در مقابل دوربین می گیرد، فوق العاده است. من در طراحی و دوخت این لباس ها بسیار صبور بودم. تمام تلاشم را کردم تا همه چیز به بهترین شکل ممکن آماده شود. مثلا از بهترین و گران ترین پارچه ها و تزیییات استفاده کردم. تمام کارهای دوخت این لباس ها نیز با دست انجام شد. من ایده های زیادی در سر داشتم که انتخاب چند نمونه از میان آنها، واقعا برایم سخت بود.»

1684577_498

این لباس نیز الهامی از لباس بلیک لایوی از برند ورساچه است.

فشن شو مت گالا مت گالا 2018 آنتونی روبیو
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین