کد خبر: 58468 A

دختر شایسته جهان در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد

دختر شایسته جهان در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد

آندریا مزا ۲۶ ساله، مدل، آرایشگر، و فعال حقوق بشر اهل مکزیک موفق شد تاج دختر شایسته جهان در سال ۲۰۲۱ را بر سر بگذارد.

ایران آرت: شصت و نهمین دوره مراسم انتخاب "میس یونیورس" یا "دختر شایسته" جهان در شهر هالیوود ایالت فلوریدا برگزار شد.

این مراسم که برخی آن را "ملکه زیبایی" جهان نیز می‌نامند، در هتل کازینوی "هارد راک" ترتیب یافت، و تاج افتخار به آندریا مزا، نماینده مکزیک رسید.

آندریا مزا ۲۶ ساله، مدل، آرایشگر، و فعال حقوق بشر، در رشته مهندسی نرم‌افزار تحصیل کرده است. او در رقابتی که ۷۴ نفر در آن‌ شرکت داشتند، در مرحله پایانی از نمایندگان برزیل و پرو پیشی گرفت و دختر شایسته جهان شد.

آندریا مزا در شبکه‌های اجتماعی، ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی هموطنان خود، این‌ پیروزی را به مردم مکزیک تقدیم کرد.

164965231_4483019791712374_8419034394005923120_n

سال گذشته، این مراسم به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد، و زوزیبینی تونزی، نماینده آفریقای جنوبی و نخستین دختر شایسته آفریقایی تبار، دو سال این عنوان را حفظ کرد.

مجریان برنامه امسال که با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار شد، ماریو لوپز، و اولیویا کالپو بودند، و این مراسم به صورت زنده در بیش از ۱۶۰ کشور جهان پخش شد.

شرکت‌کنندگان در طول برنامه به ‌پرسش‌های مختلفی پاسخ دادند که شامل موضوعاتی مانند تبعیض‌های نژادی و جنسیتی، خشونت خانگی، نقض حقوق بشر، دموکراسی، و یا بیماری کووید ۱۹ بود.

andrea-meza-10things-insert5

آندریا مزا در پاسخ به پرسشی درباره زیبایی گفت که "از نظر من زیبایی، تنها شکل ظاهری و تناسب اندام نیست. برای من‌ زیبایی نه تنها در روح ما، بلکه در قلب، در ذهن، و شیوه‌ای است که زندگی می‌کنیم. هرگز اجازه ندهید که کسی به شما بگوید زیبا و ارزشمند نیستید."  

برخی از نمایندگان کشورها نیز به صورت نمادین پیام‌های متنوعی را با تماشاگران به اشتراک گذاشتند، از جمله نماینده میانمار که شعار "برای میانمار دعا کنید" را روی لباس خود نوشت که اشاره‌ای به سرکوب خونین معترضان به کودتای نظامیان در این کشور بود.

 

مدل مانکن دختر شایسته ملکه زیبایی دختر شایسته جهان میس یونیورس آندریا مزا
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین