کد خبر: 63547 A

ببینید: پریناز ایزدیار با استایل پانچو کوتاه

ببینید: پریناز ایزدیار با استایل پانچو کوتاه

حضور پریناز ایزدیار در فرش قرمز سریال جیران مورد توجه قرار گرفته است.

ایران آرت: آزاده جعفریان: استایل پریناز ایزدیار در این مراسم پانچو طوسی رنگ کوتاه با چهارخانه های تیره تر و رگه های رنگ زرد بود . این پانچو از قیطان دوزی زرد رنگ و دکمه های بزرگ به رنگ زرد در سرشانه بهره برده بود. 

طراح یا طراحان این استایل برای جلوگیری از سادگی لباس پریناز و در عین حال کلاسیک جلوه دادن این پوشش کمینه گرا، کمربند پهنی به رنگ زرد کهربایی روی لباسش در نظر گرفتند تا در بافت رنگی انرژی بیشتری رها شود.

پریناز ایزدیار

پریناز ، شلوار از بالا گشاد طوسی روشنی را همراه با نیم بوت های پاشنه بلند طرح داری باز هم به رنگ طوسی را با لباسش ست کرده بود که می توانست با دیگر رنگ های هم خانواده همراه شود و به چشمگیرتر شدن استایل کمک کند اما گویا هدف طراحی همین تم ملوی آرام بود.

پریناز ایزدیار

خانم ایزدیار در کنار این رنگ ها، کیف چرم کوچکی نیز به رنگ زرد کهربایی به دست گرفته بود . استفاده از اکسسوری های کلاسیک و رسمی مثل انگشتر سولیتر، ساعت امگا و دستبند ها چند تایی طلایی که از ترندهای امروز است به دست های ایزدیار آویخته شده بود که احتمالا سلیقه فردی خود اوست به شیک شدن و برازندگی فرم کلی او کمک کرده است.

پریناز ایزدیار

در روزهایی که شنیده می شود فرش قرمز از چهلمین فیلم فجر حذف شده است و چه بسا از این دست برنامه ها کم رونق شود، ظاهر پریناز خانم برای افتتاح سریال جیران متناسب و متوازن بود.

خیلی ها انتظار دارند جیران حسن فتحی مانند سریال شهرزاد او پرکشش و تماشایی از آب درآید و چه بسا پری ناز در مسیر ترانه علیدوستی هفته به هفته پیشتر و پیشتر دیده شود. 

 

پریناز ایزدیار آزاده جعفریان حسن فتحی سریال جیران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین