کد خبر: 64972 A

کارداشیان و چندش‌آورترین اکسیر جوانی!

کارداشیان و چندش‌آورترین اکسیر جوانی!

کیم کارداشیان اعتراف کرد که با خوردن مدفوع مشکلی ندارد؛ تا زمانی او را جوان نگه دارد!

ایران آرت: کیم کارداشیان چهره معروف دنیای مد و سرگرمی که همیشه کوچک‌ترین اتفاق‌های زندگی‌ خود را هم به بزرگ‌ترین بحث‌های جنجالی در فضای مجازی تبدیل می‌کند، این بار در مصاحبه با نیویورک‌تایمز اعتراف کرد که در ازای جوان ماندن، از خوردن مدفوع هم ابایی ندارد.

بازیگر ۴۱ ساله مجموعه تلویزیونی واقع‌گرای "کارداشیان‌ها" که مدت زیادی نیست از عروسی خواهرش در پورتوفینو ایتالیا به خانه بازگشته است، در این مصاحبه که گفت: "اگر به من می‌گفتید که هر روز باید مدفوع بخورم تا جوان‌تر به‌نظر برسم، این‌ کار را می‌کردم. فقط انجامش می‌دادم."

به نقل از ایندیپندنت، کیم کارداشیان مدتی پیش هم در مصاحبه با الن، حرفی زد که برای چندین روز متوالی او را در صدر اخبار سرگرمی نشاند. این شخصیت رسانه‌ای که قدش تنها هفت سانتی‌متر بیشتر از ۱.۵ متر است و با این حال از مشهورترین مدل‌های دنیا است، گفته بود تا زمانی که خوب به نظر برسد، پوشک هم استفاده می‌کند و برای گذراندن یک شب فوق‌العاده "به‌ معنای واقعی کلمه"، هرچیزی می‌پوشد: "اصلا برایم مهم نیست لباس راحتی نباشد. مهم نیست خیلی بلند باشد؛ اگر لازم باشد لباسی بپوشم که نتوانم دستشویی بروم و مجبور باشم پوشک بپوشم، برایم مهم نیست و این‌ کار را می‌کنم."

کیم کارداشیان، مدل آمریکایی ارمنی‌تبار حالا از بحث پوشک به مدفوع رسیده و واکنش مخاطبان در رسانه‌های اجتماعی را برانگیخته است؛ اینکه او اگر لازم شود مدفوع هم می‌خورد تا جوان‌تر به‌نظر برسد.

برخی درباره اینکه آیا کیم کارداشیان تا امروز از این اکسیر جوانی استفاده کرده یا نه، ابراز تردید کردند و برخی درباره مواد استفاده‌شده در کرم‌های آرایشی جدید او پرسیدند تا مطمئن شوند در تولید این محصولات از مدفوع استفاده نشده باشد.

در مصاحبه با نیویورک‌تایمز بود که کیم کارداشیان از خط تولید کرم‌های آرایشی "اس‌کی‌کی‌ان" (SKKN) صحبت کرد و نوید داد که محصولات تازه او که ۹ کرم برای ۹ مرحله استفاده‌اند، تا آخر ژوئن در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. البته این بازیگر پرسروصدا و شیفته مد درباره اینکه آیا مدفوع هم جزو ترکیبات استفاده‌شده در این کرم‌ها بوده است یا نه، چیزی نگفت.

 

 

کیم کارداشیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین