کد خبر: 47136 A

جان لنون روی پرده سینماها می‌آید

جان لنون روی پرده سینماها می‌آید

تاریخ اکران مستند پیتر جکسون درباره گروه راک بیتلز با حضور جان لنون و پل مک‌کارتنی مشخص شد.

ایران آرت: مستند جدید "پیتر جکسون" در مورد "بیتلز" که شامل تصاویری دیده نشده از اعضای این گروه راک می‌شود، در ماه سپتامبر آینده عرضه خواهد شد. "باب ایگر" مدیر دیزنی روز چهارشنبه اعلام کرد که "بیتلز: بازگشت" از ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۴ شهریور ۱۳۹۹) در آمریکا و کانادا اکران می‌شود.

این مستند شامل تصاویری از جلسات حضور اعضای گروه در استودیوها که تاکنون به صورت عمومی منتشر نشده بودند و نیز اجرای زنده‌ی آنان روی یک پشت بام در لندن می‌شود. ایگر می‌گوید تصاویر بازسازی شده دیدنی‌اند و به نظر می‌رسد که همین دیروز ضبط شده‌اند.

تصاویر در بردارنده‌ی ۵۵ ساعت فیلم در استودیوهاست که اوایل سال ۱۹۶۹ برای فیلم بلند "بگذار باشد" (Let It Be) ضبط شدند. مستند جکسون توسط اپل و کمپانی وینگ‌نات فیلمساز تولید شده است. تهیه‌کنندگان فیلم نیز جکسون، "کلر اولسن"، "جاناتان کلاید" و "جف جونز" از اپل خواهند بود.

به گزارش ۳۰نما، تصاویر فیلم در کمپانی فیلمسازی پارک رود در ولینگتن نیوزلند ترمیم و توسط "جابز اولسن" تدوین شدند که در فیلم "آن‌ها نباید پیر شوند" (The Shall Not Grow Old) با جکسون همکاری کرده بودند. ایگر می‌گوید: "هیچ گروهی به اندازه‌ی "بیتلز" بر دنیا تأثیرگذار نبود و فیلم "بیتلز: بازگشت" نگاهی دقیق می‌اندازد به آثار این هنرمندان نابغه در لحظه‌ی کلیدی در تاریخ موسیقی، به کمک تصاویری بازسازی شده و دیدنی که گویی همین دیروز فیلمبرداری شده‌اند."

جکسون می‌گوید: "همکاری در این پروژه یک اکتشاف لذت‌بخش بود. من این افتخار را داشتم که به شکلی نامحسوس نظاره‌گر فعالیت، اجراها و شاهکارهای بزرگ‌ترین گروه موسیقی تاریخ باشم. بسیار خوشحالم که دیزنی این فیلم را پخش می‌کند. برای دیده شدن حداکثری فیلم هیچ استودیوی بهتر از دیزنی وجود ندارد."

"پل مک‌کارتنی" خواننده‌ی گروه می‌گوید: "به شدت مشتاق دیدن این فیلم هستم. پیتر فوق‌العاده است و دیدن این تصاویر بسیار لذت‌بخش بودند. ساعت‌ها فیلم از ما فقط در حال خندیدن و اجرای موسیقی وجود دارد. من فکر می‌کنم پیتر لذت نهفته در این لحظات را نشان خواهد داد."

 

پیتر جکسون بیتلز پل مک کارتنی بیتلز: بازگشت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین