کد خبر: 62688 A

تراویس اسکات و کایلی جنر و اولین واکنش ها به فاجعه در کنسرت فستیوال اَستروورلد/ جزییات خبر و غرامت یک میلیون دلاری

تراویس اسکات و کایلی جنر و اولین واکنش ها به فاجعه در کنسرت فستیوال اَستروورلد/ جزییات خبر و غرامت یک میلیون دلاری

تراویس اسکات برای کمک به این افراد از خودش مایه گذاشته و اعلام کرده که تمام هزینه‌های مراسم تشییع جنازه افراد فوت شده این فستیوال را شخصا پرداخت خواهد کرد

ایران آرت: هستی امیری : چندصد نفر زخمی و ۱۰ کشته در فستیوال اَستروورلد(Astroworld) تراویس اسکات (Travis Scott) دنیا را مبهوت و غمگین کرد.

زمانی که جمعه(5November)، رپر مشهور آمریکایی تراویس اسکات اجربرنامه‌ی سوم، از فستیوال دنیای استرو  در هیوستن (که محل زندگی این هنرمند است) اجرا می‌کرد، ورود شدید جمعیت 50هزار نفری به محلِ اجرا فاجعه آفرید!

زمانی که همه سعی می‌کردند رو به روی استیج برسند تا وی را از نزدیک‌ترین فاصلۀ ممکن ببینند، چندین نفر از این جمعیت به علت کمبود هوا بیهوش شدند که اکثرشان جوان بودند.

پس از این حادثه کاراگاهان تخمین زدند که در واقع، حدود 200 هزار نفر در این محل بودند که باعث چنین اتفاق تلخی شد!

در آخر اینطور گزارش شد که ۱۰ نفر( ۹ تا ۲۷ ساله) جان خود را از دست دادند و تعداد زیادی که آسیب دیده بودند هم در بیمارستان بستری شدند! 

پس از چندی این رپر در اینستاگرامش درمورد این حادثه بیان کرد: ما در تلاشیم که افراد فوت شده و آسیب دیده را شناسایی کنیم تا پس از ارتباط با خانواده‌هاشان از آنها دلجویی کنیم. طرفدارانم برای من ارزش زیادی دارند و همیشه دوست دارم بهترین‌ها را برایشان فراهم کنم. حالا هم نمی‌توانم باور کنم این اتفاق افتاده است.

سال 2018 نیز دربرگزاری همین فستیوال تراویس جزو اجراکنندگان اصلی بود ولی اصلا هیچ اتفاق شوکه کننده‌ای رخ نداد. افرادی که در آن سال همراه وی بودند؛ پست مالون(Post Malone)، لیل‌وین(Lil Wayne)، رزال (Rosalia) و کانیه وستKanye West)). 

برخی افراد به خاطر ادامه دادن به خواندن و توقف نکردن اجرا و رسیدگی دیر هنگام تیم کمکی از این هنرمند بسیار شاکی هستند. 

کایلی جنر ( Kylie Jenner)هم درباره‌ی این اتفاق گفته: من و تراویس خیلی ناراحت هستیم و باید بدانید تا زمانی که اخبار پخش نشده بود ما هیچ اطلاعاتی از فوت شدگان نداشتیم، اگر اسکات زودتر می‌دانست همان موقع اجرایش را متوقف می‌کرد.

خانواده و آشنایان افرادی که در این حادثه بودند و یا خودشان شرکت داشتند در این مورد مصاحبه‌های زیادی کرده‌اند. یکی ازحاضرین حتی از دریک (رپر مشهور کانادایی که در این فستیوال سهمی دارد) ، شکایت کرده و خواستار 1میلیون دلار غرامت شده است.

بعد از آن به گزارش بیلبورد چندین نفر دیگر و همان طرفدار شاکی همگی به طور جدی به‌دنبال شکایت از این فستیوال هستند! آنها ادعا کرده‌اند که برگزارکنندگان این فستیوال، برای سود خود از امنیت و سلامت شرکت کنندگان غافل بودند و خون افراد فوت شده بر روی دستان آنها است.

زمانی که در کنسرت خواننده‌ای چنین اتفاقاتی می‌افتد ناراحت کننده است زیرا این افراد برای داشتن زمان خوب و شادی به آنجا رفتند ولی متاسفانه دیگر برنگشتند. 

در یک اتفاق جداگانه، چند سال پیش چند نفر نیز در حاشیۀ کنسرت منچستر آریانا گرانده جانشان را از دست دادند (دلایل کامل متفاوتی داشت) و این خواننده برای کمک به آن افراد کنسرت کاملا جدایی برگزار کرد، که آن حرکت برای بعضی افراد قابل توجه بود.

حالا برعکسِ او، تراویس اسکات برای کمک به این افراد کاملا از خودش مایه گذاشته و اعلام کرده که تمام هزینه‌های مراسم تشییع جنازه افراد فوت شده این فستیوال را شخصا پرداخت خواهد کرد و با شرکتی به نام “Better Help” همکاری می‌کند تا یک ماه تراپیِ رایگان در اختیار افراد آسیب دیده قرار بگیرد و حتی اجرا دیگر خود را که قرار بود در این هفته برگزار شود، در فستیوال Day N Vegas را کنسل کرد و جای خود را به پست مالون(Post Malone) داد. اما اینها هنوز نتوانسته نظر عامه مردم و مخاطبانش را جلب کند. 

 

کایلی جنر تراویس اسکات هستی امیری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین