کد خبر: 64785 A

ویتنی هیوستون، مدونا، جنت جکسون، بابی براون

مردی عجیب در میان ویتنی هیوستون، مدونا و جنت جکسون

مردی عجیب در میان ویتنی هیوستون، مدونا و جنت جکسون

مردی عجیب در میان ویتنی هیوستون، مدونا و جنت جکسون وجود دارد که به دلیل اختلالات روانی و کمبودهای جنسی دردسرهای فراوان برای آنها آفرید.

ایران آرت: تابناک به نقل از روزیاتو : بابی براون در دهه ۱۹۸۰ به عنوان یک پیشگام موسیقی سبک و هیپ هاپ به شهرت رسید. اما در دهه ۱۹۹۰ به اتهام کتک زدن همسرش ویتنی هیوستون و سوء مصرف مواد مخدر بدنام شد.

 بابی براون در دهه ۱۹۸۰ به عنوان یک پیشگام موسیقی سبک و هیپ هاپ به شهرت رسید. اما در دهه ۱۹۹۰ به اتهام کتک زدن همسرش ویتنی هیوستون و سوء مصرف مواد مخدر بدنام شد.

اکنون در سن ۵۳ سالگی، او ریشه مشکلات خود را در بزرگسالی به دلیل آسیب‌های وارده در دوران کودکی خود می‌داند. براون ادعا می‌کند که او یک «معتاد به رابطه جنسی» بوده. او به همراهی خود با مدونا مباهات می‌کند و جنت جکسون را کراش زندگی خود می داند.

او در جواب شایعات رابطه اش با مدونا منکر عمق این ارتباط است و اعتراف می کند علاقه زیادی به جنت جکسون داشت و آنها عاشق معاشرت با هم بودند، ولی رابطه طولانی مدتی نداشتند. بابی دلیل جدایی خود و جنت را خودش می داند. او معتقد است که شخصیت اوباش و دمدمی مزاج او انتخاب جنت جکسون نبود و پدر جنت هم اجازه نمی داد با کسی مثل او باشد وگرنه جنت عشق زندگی او بود. 

بابی یکی از هشت فرزند پدری کارگر و مادری معلم است. او به یاد می‌آورد که پلیس، مادرش را با باتوم مورد ضرب و شتم قرار داده و او شاهد این صحنه بوده است. وقتی مادرش دستگیر شد او را به یک دارالتادیب مذهبی بردند و یکی از کشیش ها سعی کرد او را آزار دهد. بابی کشیش را با مشت و لگد زده تا از او دور شود و به محض اینکه توانست از آنجا فرار کرد. براون در سن ۱۲ سالگی کشته شدن بهترین دوستش جیمی فلینت را دید. زمانی که جیمی را از دست داد، دیگر نمی‌خواست هیچ کاری کند. دلش میخواست از زندگی اش بیرون بزند و موسیقی تنها راهش بود.

او در سال ۱۹۸۹ با ویتنی آشنا شد و سه سال بعد با او ازدواج کرد. ویتنی و براون در سال ۲۰۰۷ از هم جدا شدند و ویتنی در ۴۸ سالگی در سال ۲۰۱۲ غرق در مواد در حمام هتل درگذشت. دختر آنها بابی کریستینا سه سال بعد در سن ۲۲ سالگی درگذشت و علت مرگ او مسمومیت مواد مخدر بود. براون همچنین پسر خود بابی براون جونیور را به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر در سال ۲۰۲۰ از دست داد. او می‌گوید: «این اواخر خواب پسر و دختر مرحومم را می‌بینم.» / تابناک به نقل از روزیاتو

 

مدونا جنت جکسون ویتنی هیوستون بابی براون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین