کد خبر: 65410 A

سیروان خسروی، لغو کنسرت، کنسرت در اهواز

ویدئو: کنسرت پرحاشیه سیروان خسروی در اهواز لغو شد/ اعتراض خواننده پاپ و عذرخواهی از ۵ هزار هوادار

ویدئو: کنسرت پرحاشیه سیروان خسروی در اهواز لغو شد/ اعتراض خواننده پاپ و عذرخواهی از ۵ هزار هوادار

سیروان خسروی پس از لغو کنسرتش در اهواز مطرح کرد: چطور علیرغم داشتن مجوز‌ از طرف دولت و ارگانهای مرتبط، کنسرت بدون اعلام هیچ دلیلی میتونه لغو شه و دولت توانایی ایستادن پای مجوزی که خودش صادر کرده رو نداره؟ یعنی قدرت یک وانت و چند بلندگو از مجوز قانونی کشور بیشتره؟

ایران آرت: روز گذشته برخی رسانه‌ها اعلام کردند که تعدادی افراد ناشناس مقابل سینمای هلال، محل برگزاری کنسرت سیروان خسروی در اهواز تجمع کرده و سعی در جلوگیری از برگزاری این کنسرت داشتند اما کنسرت به هر نحوی برگزار شد.
امروز سیروان خسروی از لغو ادامه اجراهای خود در اهواز خبر داد و گفت این اتفاق در حالی رخ داده که او مجوز رسمی اداره ارشاد استان خوزستان را برای برگزاری این سری کنسرت‌ها کسب کرده و دلیلی برای لغو این اجراها وجود نداشته است. 

سیروان خسروی ضمن عذرخواهی از پنج هزار مخاطب اهوازی و با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از لغو شدن این اجراها انجام داده است، بیان کرد: «دیروز (چهارشنبه) حدود ساعت ۱۶ به من اطلاع دادن که باید ۶ سانس کنسرت اهواز رو کنسل کنم و از من درخواست اعلام این موضوع رو داشتن.

با توجه به اینکه تیم ۲۲ نفره ما از شب قبل کنسرت مشغول آماده‌سازی (سازه، استیج، نور، صدا، LED و …) بود و از اون طرف ۵۰۰۰ مخاطب از یک‌هفته پیش بلیتهای کنسرت رو خریداری کرده بودن و برای حضور در این اجرا لحظه‌شماری میکردن و از اونجا که دلیل قانونی ای برای لغو این کنسرت وجود نداشت زیر بار کنسل کردن کنسرت نرفتم و اعلام کردم که کنسل شدن کنسرت باید فقط با نامه کتبی و از طریق نهاد قانونی اعلام بشه. برای من مهمترین نکته، اجرا برای مردمی بود که ۵ سال برای دیدن این کنسرت صبر کرده بودن.»

خواننده پاپ در صفحه اینستاگرامش نوشت:«از یک ساعت قبل از اجرا و در گرمای ۴۸ درجه اهواز، افرادی که مشخص نبود از چه ارگانی هستن از ورود مردم به سالن جلوگیری کردن که البته با پیگیریها و تلاش تیم برگزاری، در نهایت مردم با یک ساعت تاخیر موفق به حضور در سالن شدن. ناگفته نماند که اتفاقات عجیبی که مقابل سینما هلال افتاد و شرایط پر تنش و نا امنی که برای گروه و مردم بوجود اومده بود قابل توصیف نیست.»

 

 

سیروان ادامه داد:«امروز (پنجشنبه) از طرف ارشاد خوزستان به ما اعلام شد که مجوز کنسرت لغو شده و اجازه برگزاری کنسرت امشب و فردا شب (۳۰ و ۳۱ تیر) رو‌ نداریم. مساله اینه که چطور علیرغم داشتن مجوز‌ از طرف دولت و ارگانهای مرتبط، کنسرت بدون اعلام هیچ دلیلی میتونه لغو شه و دولت توانایی ایستادن پای مجوزی که خودش صادر کرده رو نداره؟ یعنی قدرت یک وانت و چند بلندگو از مجوز قانونی کشور بیشتره؟

در قبال توهینها و مزاحمت فیزیکی ای که برای مردم ایجاد شد چه کسی قراره پاسخگو باشه؟ بماند که تبعات دیگه این اتفاق از جمله نبودن بلیت برگشت به تهران تا ۳ روز دیگه و ضرر و زیان تهیه کننده و گروه و زمان از دست رفته هنوز دامنگیر ماست.»

 

سیروان خسروی لغو کنسرت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین