کد خبر: 66240 A

کانیه وست

مستند کانیه وست جنجالی شد

مستند کانیه وست جنجالی شد

پس از جنجال رسانه‌ای بر سر حذف سریال مستند کانیه وست (jeen-yuhs: A Kanye Trilogy) توسط رسانه کاپیتال رایس، نتفلیکس اعلام کرد که این مستند را حذف نخواهد کرد.

ایران آرت: روز دوشنبه اعلام شد که رسانه کاپیتال رایس (ام آر سی) در حال لغو یک مستند کانیه وست که پیشتر فیلمبرداری شده، است. در میان نظرات جنجالی کانیه وست در هفته‌های اخیر، نتفلیکس این تصمیم را گرفته است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، کانیه وست از سوی آژانس استعدادیابی خود(CAA) و نیز خانه مد Balenciaga کنار گذاشته شده که تمامی این‌ها ممکن است فشار زیادی را به نتفلیکس برای پخش مستند جین یوهس وارد کند.

به نوشته ایرنا، این مستند سه قسمتی اوایل سال میلادی جاری در نتفلیکس منتشر و نامزد دریافت جایزه‌ امی شد. با این وجود، نتفلیکس تاکید کرده که در زمان حاضر آن را حذف نخواهد کرد.

به نوشته مووی وب، نتفلیکس پخش مستند کانیه وست را به این معنا ندانسته که از وست حمایت می‌کند و تاکید کرده این رپر فقط موضوع مستند بود و در ساخت و بازاریابی آن دخالتی نداشته است.

جین یوهس که در مدت دو دهه فیلمبرداری شده مستندی از زندگی حرفه‌ای کانیه وست از ابتدا تاکنون است. گفته می‌شود که نتفلیکس برای خریداری این مستند بیش از ۳۰ میلیون دلار پرداخت کرده است.

جین یوهس یک فیلم مستند آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی کودی و چیک درباره کانیه وست و تا حدودی کودی سیمونز است.

وست یکی از تحسین‌شده‌ترین خواننده قرن بیست و یک است که با فروش بیش از ۳۲ میلیون آلبوم و ۱۰۰ میلیون دانلود دیجیتال، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان تاریخ است.

او موفق به دریافت ۲۲ جایزه گرمی شده‌ و یکی از هنرمندانی است که بیشترین جایزه گرمی را دریافت کرده‌اند.

وست که هم اینک نام خود را به یه(Ye) تغییر داده، در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا (۲۰۲۰) به صورت کاندیدای مستقل شرکت کرد ولی تعداد آرای او کمتر از ۶۰ هزار عدد بود. او همچنین برای انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری ایالات‌متحده اعلام آمادگی کرد

 

کانیه وست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین