کد خبر: 66414 A

دوا لیپا، خواننده زن، جام جهانی قطر

خواننده زن پیشنهاد کنسرت را رد کرد

خواننده زن پیشنهاد کنسرت را رد کرد

دوآ لیپا اخبار مربوط به اجرای مراسم افتتاحیه جام‌جهانی در قطر را تکذیب کرد. این خواننده ۲۷ ساله متولد لندن، گفت که در صورتی در قطر اجرا خواهد کرد که شرایط این کشور در زمینه حقوق بشر بهبود پیدا کند.

ایران آرت: بحث و جدل‌های پیرامون رفتار نامناسب قطر با کارگران مهاجر و نقض حقوق بشر در سایر موارد، جام‌جهانی پیش رو را تحت تاثیر قرار داده است. اقدامات این کشور در مسائل مختلف باعث نگرانی‌های زیادی در بین هواداران فوتبال شده است.

به گزارش خبر ورزشی، دوآ لیپا، خواننده سرشناس در پی شایعه حضورش در مراسم افتتاحیه جام‌جهانی، بیانیه‌ای در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر اجرای من در مراسم افتتاحیه جام‌جهانی قطر وجود دارد. من اجرا نخواهم کرد و تا به حال مذاکره‌ای در این مورد با من انجام نشده است. من از راه دور انگلیس را تشویق خواهم کرد و مشتاقانه منتظرم تا قطر به تمام تعهدات حقوق بشری که در زمان کسب حق میزبانی مسابقات داده بود عمل کند تا از این کشور دیدار کنم.»

اجرای «جونگ کوک»، ستاره گروه کره‌ای بی‌تی‌اس، تنها اقدام رسمی تایید شده برای مراسم افتتاحیه است که در ۲۰ نوامبر در استادیوم ال‌بیت برگزار خواهد شد. رپر آمریکایی «دیپلو»، دی‌جی «کالوین هریس» و خواننده جامائیکایی «شان پاول» نیز در جشنواره طرفداران فیفا که در طول این ۲۹ روز برگزار می‌شود، اجرا خواهند کرد.

لیپا اولین هنرمندی نیست که از اجرای کنسرت در قطر اجتناب می‌کند. روز یکشنبه، «سر راد استوارت» فاش کرد که سال گذشته دستمزد بیش از یک میلیون دلاری را برای اجرا در این کشور رد کرده بود. او به روزنامه «ساندی تایمز» بریتانیا گفت: «اجرا در این کشور را رد کردم. به نظرم کار درستی نیست.»

همچنین روز یکشنبه، کمدین مشهور «جو لیست» به دیوید بکام گفت که اگر قراردادش برای جام‌جهانی قطر را فسخ نکند، ۱۰۰۰۰ پوند را پاره خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، بکام به عنوان سفیر جام‌جهانی قطر، مبلغ ۱۰ میلیون پوند دریافت کرد و به شدت برای قبول این پول مورد انتقاد قرار گرفت.

 

دوا لیپا دوآ لیپا جام جهانی قطر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین