کد خبر: 59414 A

اجرای ستارگان موسیقی در فستیوال آی‌هارت/ از کلدپلی تا دوا لیپا

اجرای ستارگان موسیقی در فستیوال آی‌هارت/ از کلدپلی تا دوا لیپا

پنج هنرمند و گروه شناخته شده موسیقی جهان در فستیوال موسیقی آی هارت ریدیو 2021 به اجرا خواهند پرداخت.

هستی امیری

ایران آرت، هستی امیری: کلدپلی، دا بیبی، دوا لیپا، خالد و مارون 5 جزو هنرمندانی هستند که امسال در فستیوال موسیقی آی هارت ریدیو (iHeartRadio) اجرا می‌کنند.

این فستیوال موسیقی از سال 2011 میلادی، هر سال در ماه سپتامبر در لاس وگاسِ نوادا آمریکا صورت می‌گیرد. این برنامه یک مراسم دو روزه است که از 2011 تا 2015 در "ام جی ام گرند گاردن ارینا" (MGM Grand Garden Arena) انجام شد اما امسال قرار است در ارینا تی موبایل (T-Mobile Arena) در روز های 17 و 18 ام سپتامبر میزبانی و اجراها بر روی دو استیج انجام شود.

همان‌طور که در تمام خبرگزاری‌ها اشاره شده، با وجود وضعیت کرونایی در دو سال اخیر تمام روش‌های جشنواره‌ها و مراسم تغییر کرده و خیلی‌ از آنها حذف شده بودند، اما خوشبختانه در آمریکا با تمام شدن وضعیت قرنطینه و انجام واکسیناسیون عمومی، آرام آرام همه چیز به روال عادی خودشان برمی‌گردد و خیلی از شرکت‌ها و برندهای موسیقی برای این کار، قدم پیش گذاشته‌اند. 

iHeartRadio به جز فستیوالِ پرجمعیت و طرفدارانی که دارد، مراسم دیگری برای برگزیدن هنرمندان و دادن جوایز به آنها به نام (iHeartRadio Music Awards)  دارد که امسال در تاریخ 27 ماه می در سالن دالبی تئاتر با نامزدی هَری استایز، اولیویا رودریگو، آریانا گرانده، دِ ویکند و... برگزار شد و برندگانی مانند هری استایلز، دن و شی ، بی تی اس، مَرن موریس، لیل بیبی، رادی ریچ و ... مشخص و اعلام شدند.

برخلاف برخی فستیوال‌های دیگر که تاریخ برگزاری‌اشان را به تاخیر انداختند مثل: کوچلا و آی هارت ریدیو تصمیم گرفتند که تابستان همین امسال و خاطره خوبی در همین یک ماه و نیم آینده برای افرادی که به این فستیوال علاقه دارند و پس از قرنطینه دنبال موسیقی و شادی هستند، رقم بزند. 

 

 

 

خالد دوا لیپا مارون 5 کلدپلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین